Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیض الله پاسره روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاسیس و مجهز شدن آزمایشگاه آبفای استان در راستای اهمیت سلامت مردم صورت گرفته و آب همه روستاهای کهگیلویه و بویراحمد دارای کیفیت استاندارد هم در زمینه میکروبی و هم شیمیایی است.
وی افزود: آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در نوع خود بزرگترین مرکز آزمایشگاهی آب روستایی کشور است که در سال 96 با اعتباری افزون بر 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاسره بیان کرد: ممیزی استاندارد ایزو 17025 آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب روستایی در پی بازدید اعضای کشوری کمیته ارزیابی و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال 96 با موفقیت به پایان رسید و در همان سال تندیس شرکت برتر کشور در زمینه تاسیس و تجهیز آزمایشگاه آب را از آن خود کرد.
مدیرعامل آبفای روستایی استان عنوان کرد: آزمایشگاه آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد 2 نشان ملی و بین المللی را از آن خود کرده و نیز گواهینامه معتمد محیط زیست آزمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد در تمامی بخش ها صادر شده است.
پاسره یادآور شد: گواهینامه استاندارد 17025 ISO/IEC در بخش آزمایشگاه مرکزی میکروبی و شیمیایی به تایید شرکت مهندسی آّب و فاضلاب کشور رسیده است.
وی تصریح کرد: این استاندارد که هم در ابعاد فنی و هم مدیریتی بوده است، در رده استانداردهای معتبر بین المللی آزمایشگاهی به شمار می رود.
استاندارد بین المللیISO/IEC 17025 شامل کلیه الزاماتی است که آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون باید برای تعیین کیفیت، صلاحیت فنی و ارائه نتایج معتبر انجام دهد.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گفت: این آزمایشگاه برای اولین بار در استان گواهینامه معتمد محیط زیست در تمامی بخش ها(میکروبی، فاضلاب، شیمیایی و پسماند پزشکی) را نیز کسب کرده است.
پاسره افزود: در آزمایشگاه تخصصی آب روستایی استان برای اولین بار از دستگاه GC/MS رونمایی شد، دستگاهی که قابلیت انواع آزمایش های شیمیایی و میکروبی را در سطح مراکز علمی و دانشگاهی دارد.
دستگاه GC-MS همان اسپکترومتر جرمی کروماتوگرافی گازی است که از آن برای جداسازی و شناسایی ترکیبات مختلف با حساسیت زیاد استفاده می شود.
وی بیان کرد: آزمایشگاه آب و فاضلاب روستایی قابلیت انجام آزمایش های حرفه ای و تخصصی را دارد و علاوه بر استفاده های داخلی، به مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و سایر سازمان های استان نیز خدمت ارائه می دهد.
کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غرب ایران 713 هزار نفر جمعیت دارد.
جمعیت روستایی کهگیلویه و بویراحمد بین 2 سرشماری عمومی نفوس و مسکن 90 تا 95 از 47 درصد به 44 درصد جمعیت استان کاهش پیدا کرده است.
9928/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آب و فاضلاب استاندارد کهگیلویه و بویراحمد محیط زیست مسکن جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد