Web Analytics Made Easy - Statcounter

/ در جام ملت‌ها باید تمام سلاح‌های مورد نیاز در اختیارمان باشد

به گزارش شریان نیوز، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره انتخاب 23 بازیکن برای حضور در جام ملت های آسیا 2019 امارات بیان کرد: در درجه اول از تمام پیام‌هایی که از مردم خوب ایران دریافت کردم، تشکر می‌ کنم. پیام های زیادی به مناسبت سال نو میلادی از دوستان و مردم ایران دریافت کردم که برای آن‌ها آرزوی موفقیت و سلامتی می‌ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (26 دسامبر) روزی است که ما به طور رسمی سفر خودمان را برای این ماجراجویی آغاز کردیم و پرواز می کنیم تا آماده رقابت ها شویم.

او افزود: در درجه اول مراتب تحسین و تشکر خودم را از تمامی بازیکنان اعلام کنم که با ما حضور داشتند و این را می گویم که در برخی مواقع، مربی بودن کار راحتی نیست، ای کاش که این شرایط وجود نداشت اما حذف برخی از بازیکنان کار راحتی نیست و مجبور هستیم که این کار را انجام دهیم. مطمئن هستم بازیکنانی که کنار رفتند، به 23 بازیکن نهایی افتخار می کنند و  از آن ها بابت زحمات و تمرینات شان تشکر می‌کنم.

کی روش ادامه داد: متاسفانه موج مصدومیت‌ هایی که با آن مواجه شدیم، مرا مجبور کرد که برخی از تصمیماتم را با شرایط موجود تطبیق دهم و اعتماد کامل دارم که بازیکنان جایگزین بازیکنانی که از تیم ملی کنار رفتند، عملکرد خوبی خواهند داشت و مطمئن هستم این اتفاق رخ خواهد داد. درباره جهانبخش باید بگویم که هنوز با مصدومیت‌ های درون تیمی بازیکنانی مانند جهانبخش روبرو هستیم، اما احتیاط کامل را می کنیم و او تا یک هفته آینده به صورت اختصاصی تمرین می کند و پس از بازی با قطر  به تیم ملحق خواهد شد. مراعات او را می‌ کنیم تا زودتر خوب شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد قلی زاده خاطرنشان کرد: البته قلی زاده را همراه خود در قطر داریم. او یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران در آینده است اما باید تا وقتی که باشگاهش اجازه می‌ دهد او ر‌ا مراقبت می کنیم تا مداوا شو‌د ا‌ما ا‌گر د‌ر ا‌ین بین در دقیقه 90 مصدومیتی هم پیش بیاید، ا‌ین با‌زیکن ر‌ا جایگزین خواهیم کر‌د و امیدوارم با‌ ا‌ین تصمیماتی که می‌ گیریم خدا هم به ما کمک کند.

وی افزود: تجربه بسیار با اهمیت است ولی توانایی استفاده از تجربه از آن مهم‌تر است. امروز 26 دسامبر است اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم، 12 روز تا نخستین بازی مان فرصت مانده و یعنی 12 روز فرصت برای آماده‌ سازی‌مان داریم و از این ۱۲ روز باقی‌ مانده، تنها 5 یا 6 جلسه تمرینی جدی می‌توانیم برگزار کنیم. کاری که باید انجام دهیم این است که باید از تجربه سال‌های گذشته استفاده کنیم و یک طراوت تازه به کارهای تاکتیکی و پایه‌ ای بدهیم و مرور گذرایی داشته باشیم تا بازیکنان را به سطحی از آمادگی برسانیم تا مقابل یمن آمادگی داشته باشند. ما سراسر امید و اعتماد هستیم، رقابت های جام ملت‌ های آسیا مسابقات بسیار سختی است و برای همین است که در ۴۰ سال گذشته ایران نتوانسته قهرمان شود و حتی به فینال برسد. مثل بعضی‌ها که تظاهر می‌ کنند کار ما آسان است و دنبال این هستند که کار ما را به خوردن کیک تشبیه کنند، باید بگویم که اصلا این طور نیست.

کی روش ادامه داد: ما پیشرفت خوب  و همچنین شانس خوبی نیز داشته ایم. در 8 سال گذشته ما پیشرفت چشمگیری داشته ایم. برخی کارشناسان فوتبال اما اظهار می کنند که تیم های دیگر خوابیده اند و با دست روی دست گذاشتن کاری را انجام نمی دهند.من از شما سئوال می کنم که آیا تیم هایی همانند قطر، امارات، عراق و امارات و بسیاری از تیم های دیگر در طول این سال ها خوابیده اند؟ آیا تیم هایی همانند عربستان سعودی در سال های اخیر دست روی دست گذاشته اند؟ خیر. با این حا ما می دانیم چرا این افراد این چنین حرف هایی را می زنند. آن ها می خواهند اظهار کنند که کار ما آسان است تا ما از هدفی که داریم دور شویم و لطمه بخوریم و به هدف نهایی خود دست نیابیم.

صعود از کوه و رسیدن به هدف نهایی ما یعنی کار بسیار دشواری است

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: همانطور که به بازیکنان تیمم گفته ام صعود از کوه و رسیدن به هدف نهایی ما یعنی کار بسیار دشواری است و در این راه بی شک کسی به شما کمک نخواهد کرد و کسی دست شما را برای صعود نخواهد گرفت. هل دادن افراد از نوک قله اما کار بسیار راحتی است و گاهی افراد با یک فوت ساده به پایین کوه سقوط می کنند.با این حال بازیکنان با تلاش فراوان خود و حمایت هواداران در جام ملت ها به نوک قله و هدف اصلی خود صعود خواهند کرد.

باید به فکر خودمان بوده و روی هدفمان تمرکز کافی داشته باشیم

کی روش بیان کرد: توقع هیچگونه کمک سمپاتیک که به سوی ما بیاید را به ویژه از سوی داوری نداریم. تنها امیدواریم آن ها عادلانه و منصفانه تصمیم بگیرند. نکته قابل توجه اما این است که باید برای هدفمان تمرکز کافی کنیم و همچنین اهدافمان را به جلو ببریم و در این صورت ما شانس بسیاری زیادی در مسابقات خواهیم داشت. ما باید به فکر خودمان باشیم و هیچ بهانه و توجیهی در این مرحله قابل قبول نخواهد بود. ما دیگر قدمی به سوی عقب نخواهیم داشت و توقعمان این است که با متحد باشیم. امیدواریم با این اتحاد برنامه را که تدوین کرده ایم به خوبی به پیش برویم و همچنین فدراسیون فوتبال نیز باید در کنار ما باشد.

در جام ملت های آسیا 2019 باید تمام سلاح های مورد نیاز در اختیارمان باشد

کی روش ادامه داد: در جام ملت های آسیا باید تمام سلاح های مورد نیاز در اختیارمان باشد. ما نیازمندیم تا بزرگترین بازیکنان فوتبال ایران مثل علی دایی و علی کریمی و مهدی مهدوی کیا و بسیاری از بزرگان دیگر فوتبال ایران درکنار ما باشند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا ببیند که بزرگان فوتبال ایران در کنار تیم ملی فوتبال کشورشان هستند. ما نیازمندیم نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت تمام وقت و با دقت کامل در کنار تیم ملی حضور یابد و راجع به تمام حواشی خارج از زمین کنارمان باشد و بی شک هیچ راهی وجود ندارد که ایران بتواند افرادی همانند علی کفاشیان که نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا است را نادیده گرفت.

عاجزانه درخواست می کنم تا آقایان برای 3 هفته حرف ها را کنار گذاشته و به فکر تیم ملی فوتبال ایران باشند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: عاجزانه درخواست می کنم تا آقایان برای 3 هفته صحبت و حرف ها را کنار بگذارند و به فکر تیم ملی فوتبال ایران باشند. آیا این مسئله سخت است که به مدت 3 هفته پرچم صلح را در فوتبال ایران بالا ببریم و تمام تهمت ها و حرف های تلافی جویانه و تهمت زنانه را کنار بگذاریم؟ آیا این مسئله سخت است؟ ما باید در این مدت در کنار تیم ملی فوتبال ایران باشیم.

می دانیم چه افرادی به دنبال  2 دستگی در تیم ملی فوتبال ایران هستند

کی روش در پایان افزود: ما می دانیم چه افرادی هوشیارانه به دنبال آن هستند تا در تیم ملی فوتبال ایران دو دستگی ایجاد کنند. آیا سخت است بزرگان فوتبال ایران مثل علی پروین، علی کریمی، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری، خداداد عزیزی، امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و فرهاد مجیدی کنار تیم ملی فوتبال کشورشان باشند؟ تیم ملی فوتبال ایران باید ثابت کند که بزرگان فوتبال کشور همراه تیم ملی هستند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • منتظر محمد مصدوم شد