Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@17:34:00 GMT

رانندگی خطرناک حادثه‌ای هولناک در پی داشت +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۰۸۰۳

رانندگی خطرناک حادثه‌ای هولناک در پی داشت +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهار پسر جوان در حین عبور از خیابانی باریک در شهر لیورپول انگلیس ناگهان با حادثه‌ای هولناک مواجه شدند.

دوربین‌های مدار بسته در شهر لیورپول تصاویر وحشتناکی از رانندگی خطرناک و حادثه‌آفرین راننده یک خودرو سفید را در شب‌های شلوغ کریسمس نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از چهار پسر جوان در پی این حادثه تلخ به شدت مصدوم شد و تعدادی دیگر نیز دچار آسیب‌دیدگی شدند. شاهدان عینی این حادثه پس از رویت اقدام وحشتناک راننده و جوان نقش بر زمین، به سرعت به سمت مصدوم رفته و ضمن تماس با اورژانس، تلاش کردند تا به جوان مجروح کمک کنند.

پلیس با بررسی تصاویر ضبط شده به اتفاق افتادن حادثه با قصد قبلی برای آسیب رساندن به چهار جوان مشکوک شد، زیرا سرنشینان خودرو سفیدرنگ قبل از برخورد با عابران پیاده درب خودرو را جهت آسیب بیشتر به آن‌ها باز کردند. پلیس لیورپول اعلام کرده در رابطه با این حادثه تاکنون یک جوان ۱۹ ساله را دستگیر کرده و تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

درست لحظاتی پیش از برخورد خودرو با چهار عابر پیاده دو نفر از آن‌ها موفق شدند خود را به سرعت به سمت پیاده‌رو بکشانند و از حادثه بگریزند. پسر جوانی که در این حادثه دچار مصدومیت جدی شده، ۱۸ سال سن داشته و به گفته پلیس در وضعیت بسیار خطرناکی به سر می‌برد.

مادر پسر جوان در حالی که در شرایط روحی بسیار خطرناکی به سر می‌برد، به رسانه‌ها گفت: پسر من هرگز با کسی مشکل نداشت و تنها مشغول درس خواندن و تفریحات کوتاه مدت با دوستان نزدیکش بود و من نمی‌توانم علت این اقدام سرنشینان خود سفید را درک کنم. او از پلیس خواهش کرد هرچه سریع‌تر عاملان این حادثه را دستگیر کند.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: اشتباه مرگبار عابران پیاده در خیابان! +فیلم

انتهای پیام/

حادثه‌ای وحشتناک پسر جوان را تا پای مرگ برد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به آتش سوزی در محور مواصلاتی جهرم به قیروکارزین، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهد کردند که وانت نیسان با ۴ سرنشین به شدت با سواری پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین برخورد و منجر به آتش‌سوزی خودرو‌ها شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه هر ۲ راننده و سرنشینان وانت نیسان فوت (در مجموع ۴ نفر) و ۲ سرنشین سواری مجروح و روانه بیمارستان شدند.

دهقانی با بیان اینکه با توجه به حادثه آتش سوزی علت تصادف موکول به تحقیقات بعدی است، از شهروندان درخواست کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • عکس | این خودرو تله مرگ است!