Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فوت نیوز بلژیک در مطلبی با عنوان «خبر بد برای علی قلی‌زاده» نوشت: علی قلی‌زاده اکنون مصدوم است اما باید خیلی زود بر روی پاهایش راه برود. او که در قطر به سر می‌برد از سوی کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا انتخاب نشد. این ضربه‌ای برای علی قلی‌زاده است که باید در اردوی تیم شارلوا در اردوی اسپانیا طی روزهای ۵ تا ۱۲ ژانویه (۱۵ تا ۲۲ دی) شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این باشگاه شارلوای بلژیک نیز اعلام کرده بود علی قلی‌زاده در صورت قرار نگرفتن در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران باید برای ادامه درمانش همراه شارلوا راهی اسپانیا شود.

همچنین سایت فوت نیوز بلژیک نظرسنجی درباره علی‌زاده برگزار و از کاربرانش این پرسش را مطرح کرد که آیا این ملی‌پوش ایرانی توانمندی لازم برای ادامه ماندن در تیم شارلوا را دارد. ۷۱ درصد شرکت‌کنندگان این نظرسنجی به گزینه بله رای دادند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قطر سرمربی تیم ملی اسپانیا بلژیک تیم ملی فوتبال اسپانیا جام ملت های آسیا درمان فوتبال ایران قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏

به گزارش "ورزش سه"، با نتایج دیشب در لیگ قهرمانان اروپا رئال ‏مادرید و بایرن مونیخ با عبور از حریفان‌شان به نیمه‌نهایی تورنمنت ‏رسیدند. ‏

بایرن و رئال باید در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم بروند. توماس ‏مولر، ستاره بایرن، می‌گوید دیدار این دو تیم از بزرگترین جدال‌هایی ‏ممکن در دنیای فوتبال خواهد بود. او همچنین گفت که بی‌صبرانه ‏منتظر است تا دو همبازی‌اش در تیم ملی آلمان، تونی کروس و ‏آنتونیو رودیگر، که ستاره‌های رئال هستند را در میدان فوتبال ببیند. ‏

توماس مولر امروز با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی ایکس برای ‏دو ستاره آلمانی رئال کری‌خوانی کرد. مولر در ویدیوی خود گفت:" به ‏به، چه بازی هیجان‌انگیزی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان. بازی با رئال ‏مادرید و البته با تونی کروس و تونی رودیگر. دوئل بایرن و رئال یکی از ‏بزرگترین دوئل‌های ممکن در دنیای فوتبال است و من بی‌صبرانه ‏منتظرم تونی کروس و تونی رودیگر، دو تونیِ رئال، را در زمین ببینم". 

‏بایرن مونیخ که دیشب با پیروزی مقابل آرسنال جواز حضور در ‏نیمه‌نهایی را به دست آورده در بوندس‌لیگا هیچ شانسی برای ‏قهرمانی ندارد و چمپیونزلیگ آخرین امید آنها است تا این فصل را ‏بدون جام به پایان نرسانند. ‏

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • مقصد فوری پاکو خمس مشخص شد
  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو