Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دربند چهارم جداول کلان لایحه بودجه سال ۹۸ درآمدهای حاصل از مالکیت دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تعیین شده است.

براین اساس مطابق بند چهارم جدول شماره ۵ این لایحه، درآمد دولت از نامبرینگ و شماره گذاری مخابراتی ۸۶۱ هزار میلیون ریال (۸۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ) پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین درآمد حاصل از مالکیت دولت در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات که شامل حق امتیاز شبکه و جریمه عدم انجام تعهدات اپراتورها می شود، ۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار میلیون ریال پیش بینی می شود.

در بند درآمدهای حاصل از خدمات نیز دولت از حق استفاده از فرکانس رادیویی یک میلیون و ۸۵۰ هزار میلیون ریال درآمد خواهد داشت.

درهمین حال درآمد حاصل از حق مالکیت دولت در بخش مجوزهای صادر شده حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط شورای عالی فضای مجازی ۱۰ هزار میلیون ریال درنظر گرفته شده است.

در مجموع درآمد دولت از حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال ۹۸، به حدود ۶۲ میلیون و ۶۲۱ هزار میلیون ریال ( ۶ هزار و ۲۶۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان) می رسد.

از سوی دیگر درآمد دولت از ارائه خدمات الکترونیکی به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از دولتی و غیردولتی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار میلیون ریال و درآمد حاصل از ارائه خدمات الکترونیکی به دستگاهها و سازمانهای دولتی و عمومی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار میلیون ریال درنظر گرفته شده است.

در این بخش درآمد حاصل از خدمات تجارت الکترونیک ۵ هزار میلیون ریال است.

کد خبر 4496281 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: درآمدهای دولت فناوری اطلاعات و ارتباطات لایحه بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد شمسایی مدیر کل تنظیم مقررات رادیویی شمالشرق و کارشناس حوزه امواج و ارتباطات رادیویی در ویراستی نوشت: معمولا برای خريد يك گوشی تلفن همراهِ جديد به بِرند، مدل، سيستم عامل، قيمت، امكانات، زيبايی، و غيره از آن توجه می کنیم. اما توصیه بهداشت_الکترومغناطیس این است که برای خرید گوشی تلفن همراه، قبل از هر مشخصه، باید از استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه یا همان SAR اطمینان پیدا کرد.

امیر لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات در واکنش به این مطلب با انتشار پستی در پیامرسان ویراستی نوشت: «برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.»

                                         

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • ارتقاء و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات افتر و سرخه
  • زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور دو برابر شده است
  • زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است
  • کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه چند عضو دارد؟ ۱۲ یا ۱۳؟
  • بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی با کمک اپرتورهای ارتباطی
  • کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار