Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: برای تکمیل واحد‌های مسکن مهر پردیس، قراردادی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان با قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد شد.

مهدی هدایت، با بیان اینکه در چند روز گذشته جلسات بسیار مستمری با همه دست اندرکاران پروژه‌های مسکن مهر برگزار کرده ایم، گفت: در این جلسه بر لزوم افزایش اعتماد  متقاضیان و همچنین ارائه راهکار‌ها و برنامه‌های اجرایی تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: در صورت همکاری مردم با شرکت عمران، می‌توان در آینده‌ای نزدیک شاهد تغییرات اساسی در پیشرفت پروژه‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه تکمیل، آماده‌سازی و محوطه‌سازی مسکن مهر از منابع داخلی، نخستین اقدامی است که باید در پردیس انجام شود، گفت: به صورت مستمر در محل پروژه‌ها، پیگیر مشکلات پیمانکاران خواهیم بود.

هدایت گفت: قراردادی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در زمینه آماده سازی و محوطه سازی مسکن مهر پردیس منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار کرد: قرارداد مشارکتی فوق، شامل احداث یک پل به طول ۶۴ متر با ۲ عرشه به ارتفاع مفید حداقل ۵.۶۰ متر، احداث ۶ کیلومتر رمپ و لوپ و احداث مسیر اصلی ۴۵ متر به طول ۱۳۱۰ متر است.

هدایت، حجم عملیات خاکبرداری را حداقل ۵۰۰ هزار متر مکعب دانست و گفت: قرارداد منعقد شده با قرارگاه خاتم خاتم‌الانبیاء پروژه‌ای بزرگ است که تحولی عظیم در زیرساخت‌ها، آماده‌سازی و محوطه‌سازی مسکن مهر پردیس ایجاد خواهد کرد.

وی در پایان گفت: تا زمانی که واحد‌های مسکن مهر از لحاظ تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی تکمیل نشود، به متقاضیان تحویل داده نمی‌شود.

/ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اطلاع رسانی وزیر نفت درباره بنزین

جواد اوجی اظهار داشت: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روز‌ها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی در جمع خبرنگاران گفت: صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین رشد اقتصادی را داشت.

وی افزود: تا دو ماه آینده یک کارخانه در غرب کشور با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود تا شاهد جمع‌آوری گاز‌های مشعل از میادین نفتی غرب کشور باشیم.

اوجی گفت: این گاز‌ها در این پالایشگاه تصفیه می‌شود و خوراک پتروشیمی‌ها از این پالایشگاه تأمین خواهد شد.

وی ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که در این زمینه صرفه‌جویی کنند.

اوجی در ادامه همچنین درباره قرارداد گازی بین ایران و پاکستان عنوان کرد: این قرارداد تکالیفی برای طرف ایرانی و پاکستانی ایجاد کرده است. ما به لطف خدا تکالیف‌مان را در این قرارداد انجام داده ایم. با طرف پاکستانی نشست‌های خوبی داشتیم و اظهار کردند علاقمند هستند خط لوله سمت خود را تکمیل کنند و ما امیدواریم این اتفاق خوب رقم بخورد.

وزیر نفت اضافه کرد: این قرارداد ۱۲ تا ۱۳ سال پیش و زمانی که خود من در شرکت گاز مسئولیت داشتم امضا شده است و همانطور عرض کردم جمهوری اسلامی به تمامی تکالیفش در این قرار داد عمل کرده است و امیدواریم طرف پاکستانی نیز خط لوله را در خاک خود تکمیل کند و تزریق گاز به پاکستان آغاز شود.

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد میان طالبان و شرکت گاما
  • آخرین اطلاع رسانی وزیر نفت درباره بنزین
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳