Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@03:50:11 GMT

افزایش بودجه یارانه مددجویان در سال آینده

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۲۶۲۸

افزایش بودجه یارانه مددجویان در سال آینده

پول‌نیوز - معاون سازمان برنامه و بودجه با اشاره به افزایش بودجه یارانه مددجویان گفت: بودجه سال آینده برای پرداخت یارانه به مددجویان هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

سعید نمکی صبح پنج شنبه در حاشیه بازدید از پروژه آب درمانی توانبخشی علی اکبر بیرجند بیان کرد: امسال هفت هزار میلیارد تومان برای یارانه مددجویان بودجه در نظر گرفته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان داشت: در بودجه سال آینده هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به این میزان اضافه خواهد شد که در مجموع بیش از هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خواهیم داشت.

نمکی با بیان اینکه خدمت به این افراد بالاترین عبادت است، افزود:هر لبخند این افراد هزاران ثواب برای دنیا و آخرت دارد.

وی با اشاره به پروژه آب درمانی توانبخشی  حضرت علی اکبر در بیرجند بیان کرد: در بحث اعتباری کمک می کنیم که این پروژه به اتمام برسد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در این بازدید بیان کرد: تاکنون برای احداث پروژه آب درمانی توان بخشی  حضرت علی اکبر دو میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

علی عرب افزود: قریب به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای این پروژه نیاز بوده که در صورت تامین اعتبار تا سال دیگر به اتمام می رسد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه پول نیوز یارانه مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده غرب آسیا به محور مقاومت بستگی دارد

شامگاه ۲۵ فروردین ماه جمهوری اسلامی ایران یک حمله پهپادی علیه رژیم صهیونیستی صورت داد که در دقایق اولیه بامداد ۲۶ فروردین ماه با شلیک موج دوم پهپادی و موشکی تقویت شد. عملیات وعده صادق ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی در حالی انجام شد که پیشتر مقامات کشورمان بر محفوظ بودن حق پاسخگویی در مقابل حمله تروریستی این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرده بودند.

 از این رو باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه‌ای ترتیب داده با «برونو بیکلینی»، فعال سیاسی و استاد دانشگاه از برزیل که مشروح آن در ذیل از نظرتان می‌گذرد.


-تحولات این روزهای خاورمیانه نتیجه چه چیزی است؟ 

برونو بیکلینی: طبق قوانین بین الملل، هر کشور مستقلی که مورد حمله قرار می‌گیرد، حق دفاع از خود را دارد. اگر عملیاتی که منجر به شهادت سردار قاسم سلیمانی شد در دی ماه ۱۳۹۹ به امضای آمریکا رسید، ترور دکتر محسن فخری زاده در آبان همان سال و به امضای «اسرائیل» رسید. در ۶ آبان ۱۳۹۹، رژیم صهیونیستی فخری زاده را در کمین جاده‌ای در آبسرد با استفاده از سلاح خودگردان ماهواره‌ای ترور کرد. در یک مصاحبه تلویزیونی در ژوئن ۲۰۲۱، یوسی کوهن، رئیس سابق موساد، نزدیکترین اعتراف اسرائیل به مسئولیت خود در قتل را ارائه کرد. به عبارت دیگر، عملیاتی که حداقل چهار سال پیش پذیرفته شده و به خودی خود پاسخ مناسبی را ارائه می‌دهد.

یکم فروردین ماه سال جاری، دولت استعماری صهیونیستی آپارتاید در فلسطین اشغالی سفارت ایران در سوریه را بمباران کرد که در نتیجه آن سه فرمانده سپاه از جمله محمدرضا زاهدی به شهادت رسیدند. این اولین حمله نبود، اما چیزی "عادی" هم نبود. رژیم صهیونیستی بیش از ۱۴ سال است که سوریه را هر هفته یا حداکثر هر ۱۵ روز یکبار بمباران می‌کند. هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اما وقتی کمی و تاکید می‌کنم کمی در مقابل آنها می‌ایستند، این همه هیاهو در «غرب» است. نفاق غرب به اندازه ترس آن است.

-شما عکس العمل ایران در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پاسخ ایران یک نمایش قدرت درست و تا حدودی محدود بود. امروز رژیم صهیونیستی می‌داند که اگر روی کمک مستقیم قدرت‌های ناتو حساب نکند، علی رغم کمک‌های مالی فوق‌الذکر، فلسطین، الجلیل، جولان و همه بلدالشام به سادگی می‌تواند آزاد شود. اگر جنون دشمن، علاوه بر فرصت‌طلبی انتخاباتی نتانیاهو و هم دستانش، منجر به تشدید درگیری شود، ما شانس بی‌نظیری خواهیم داشت تا در یک بازه زمانی معین، اقدام به عملیات نظامی برای بیرون راندن همه نیرو‌های صلیبی کنیم. استراتژی ایران از نظر کلاسیک‌های روابط بین الملل رئالیسم تدافعی-تهاجمی است. اما توانایی‌ها برای معکوس کردن این منطق یا حداقل گسترش محاصره و تشدید مقاومت و استراتژی ضدحمله نشان داده شده است جبهه مقاومت خیلی نیرومندتر از این است. آینده نزدیک غرب آسیا به محور مقاومت بستگی دارد.

- میزان حمایت کشورهای غربی در حمایت از تل آویو در دفع حمله ایران چقدر بود؟

ایالات متحده و همچنین نیروی دریایی فرانسه و انگلیس متعهد شدند که حمله هوایی ایران را با استفاده از پهپاد و موشک متوقف کنند. تنها در ۱۲ ساعت، هزینه یک شب برای دفع حمله ایران بیش از ۱.۳ میلیارد دلار هزینه داشت. اگر بیش از ۱۵ میلیارد دلار ارسال شده به دولت استعماری صهیونیستی پس از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و "کمک" منظم بین ۳.۸ تا ۵ میلیارد دلار در سال را در نظر بگیریم، هزینه کل تقریبی در شش ماه تقریباً ۲۲ میلیارد دلار را خواهیم داشت و این فقط در "بودجه اعلام شده" و نه در بند ۲۰ درصدی بودجه "دفاعی" است که می‌تواند از طریق دو کمیته فرعی (یکی در اتاق نمایندگان / مجمع نمایندگان و دیگری در سنا) تخصیص یابد.

اگر عملاً کل عملیات پشتیبانی صلیبیون از صهیونیست‌ها را پیش بینی کنیم، ظرف شش ماه، این هزینه از ۳۰ میلیارد دلار فراتر می‌رود. بودجه برآورد شده توسط ارتش مصر وفادار به ژنرال السیسی (که به طرز پوچ و شرم آور بر پوشیدن لباس ژنرال جمال عبدالناصر اصرار دارد) برای ساخت بزرگترین اردوگاه کار اجباری در فضای باز جهان در سینا ۵۰ میلیارد دلار خواهد بود. به عبارت دیگر، اگر قتل عام، یعنی پاکسازی قومی اعلام شده توسط قصابان تل آویو، رخ می‌داد، بودجه ساخت زندان صد‌ها هزار فلسطینی در سینا نصف شده بود.

برونو بیکلینی، روزنامه‌نگار حرفه‌ای عرب- برزیلی، دارای مدرک دکترا و کارشناسی ارشد در علوم سیاسی با مدرک فوق دکترا در اقتصاد سیاسی بین‌المللی است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • آینده غرب آسیا به محور مقاومت بستگی دارد
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • جزییات یارانه‌ها در بودجه سال ۱۴۰۳
  • پرداخت ۲۰۰همت به یارانه آردو نان طی امسال در بودجه ۱۴۰۳
  • امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد/ از صاحبخانه‌های بی‌انصاف مالیات دریافت می‌شود