Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده ارتش: از ابتداي امسال تاکنون رزمايش‌هاي متعدي برگزار شده و تا پايان سال اين رزمايش‌ها ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاري آريا، امير سيد عبدالرحيم موسوي در حاشيه اختتاميه سي و هشتمين دوره مسابقات قرآن اظهار داشت: براي نشان دادن جايگاه قبل و تبيين جايگاه فعلي ارتش جمهوري اسلامي در آستانه 40 سالگي انقلاب اسلامي نمايشگاهي از دستاورد‌هاي ارتش پيش‌بيني شده و در زمان مربوطه در معرض ديد علاقمندان قرار خواهد گرفت تا نسل جوان بدانند ارتش امروز چه فرايندي را طي کرده و از چه جايگاهي به جايگاه فعلي رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين نمايشگاه با عنوان نمايشگاه دستاورد‌هاي ارتش در 40 سال انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود که ممکن است عنوان آن تغيير کند.
امير موسوي تاکيد کرد: بخشي از اين نمايشگاه‌ها در جوار پادگان‌ها و بخشي در مصلي تهران و بخشي ديگر نيز در حاشيه راهپيمايي بزرگ 22 بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در ميدان آزادي و انقلاب برگزار مي‌شود.
وي در خصوص زمان برگزاري اين نمايشگاه بزرگ گفت: اين نمايشگاه‌ها غالبا در بهمن‌ماه برگزار مي‌شود.
فرمانده کل ارتش در خصوص توان رزمي و دفاعي ارتش و برگزاري رزمايش‌ها در سطح نيرو‌هاي چهارگانه ارتش، گفت: از ابتداي سال‌جاري تاکنون رزمايش‌هاي متعدي برگزار شده است که اخبار آن نيز منتشر شد؛ رزمايش‌هاي ديگري نيز در دستور کار نيرو‌هاي مسلح قرار دارد که متناسب با اهداف عملياتي و آموزش‌ها طراحي شدند و قرار است برگزار شود.
امير موسوي افزود: اين رزمايش‌ها براي ارتقاء توان رزمي پيش‌بيني شده است و تا پايان سال نيز رزمايش‌هايي خواهيم داشت که هر کدام در زمان خود و توسط نيرويي که مشخص شده به صورت مشترک برگزار مي‌شود.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به برگزاري سي‌ و‌هشتمين دوره مسابقات قرآن کارکنان پايور و وظيفه ارتش گفت: ارتش از نظر برگزاري مسابقات قرآني در ميان‌ تمام ارگان‌ها و نهادهاي کشور پيشتاز و الگو است.
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، حجت‌الاسلام و المسلمين عباس محمدحسني در حاشيه آيين اختتاميه سي ‌و‌هشتمين مسابقات قرآن کارکنان پايور و وظيفه ارتش و هفدهمين دوره مسابقات دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش در جمع خبرنگاران گفت: ما در 40 سال گذشته و از ابتداي انقلاب اسلامي، فقط دو سال مسابقات قراني نداشتيم و در مابقي سال‌ها مسابقات قراني برگزار شده است.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش تاکيد کرد: ارتش از نظر برگزاري مسابقات قرآني، پيشتاز تمامي ارگان‌ها و نهادهاي مختلف کشوري و لشکري است. اين رکورد فقط به نام ارتش جمهوري اسلامي ايران ثبت شده که در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي توانستيم سي‌هشتمين دوره از مسابقات قرآن را برگزار کنيم.
نماينده ولي فقيه در ارتش خاطرنشان کرد: ارتش ما ارتش قرآني است و بر مبناي قرآن مأموريت‌هاي خود را انجام مي‌دهد. به همين دليل ارتش علاوه بر توان رزمي، به لحاظ قرآني بودن نيز داراي توان معنوي بسيار بالايي است و اين مهم را در مقاطع مختلف نشان داده است.
وي تنها راه تقويت معنويت را گرايش به قرآن دانست و افزود: هر چقدر ارتش قرآني باشد، از توان معنوي‌ بيشتر و بالاتري برخوردار خواهد شد. در نتيجه مي‌توان گفت به لحاظ ارتباط نزديکي که کارکنان پايور و وظيفه، خانواده‌ها و فرزندان کارکنان در ارتش با قرآن دارند، داراي مأموريت‌هاي بيشتر و طبيعتاً توفيقات بيشتري هم هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرمانده ارتش رزمايش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان