Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:56:16 GMT

قیمت ٤ محصول سایپا افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۳۰۶۹

قیمت ٤ محصول سایپا افزایش یافت

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  سایپا قیمت جدید ۴ خودروی سراتو ۱۶۰۰ آپشنال، سراتو ۲۰۰۰ آپشنال، چانگان و پراید ۱۵۱SE را افزایش داد.

برای اطلاع از قیمت روز اتومبیل به صفحه قیمت خودرو باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید.             انتهای پیام/                        .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شارژر بی‌سیم سه در یک Anker اکنون با قیمت 89.99 دلار به فروش می‌رسد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شارژر بی‌سیم سه در یک Anker که در رویداد CES 2024 به نمایش گذاشته شد و MagGo نام دارد، اکنون برای خرید در دسترس است، این شارژر که با قیمت ۸۹.۹۹ دلار عرضه شده است، یک پایه مغناطیسی ۱۵ واتی دارد که آیفون، اپل واچ و ایرپاد را به صورت همزمان شارژ می‌کند.

شارژر بی‌سیم Anker با اپل واچ سری ۹، آیفون ۱۵، ۱۴، ۱۳، ۱۲ و هندزفری AirPods Pro سازگار است؛ این محصول گواهینامه MFW را دریافت کرده است، بنابراین می‌تواند محصولات دیگر را فقط در عرض ۳۰ دقیقه تا ۴۸ درصد شارژ کند.

شرکت Anker محصول دیگری نیز عرضه کرده است که با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، این محصول یک پد شارژر بی‌سیم سه در یک است که از استاندارد Qi2 استفاده می‌کند و گزینه شارژ سریع اپل واچ سری ۹ را ارائه می‌دهد و قادر است این گجت پوشیدنی را فقط در عرض ۲۰ دقیقه تا ۳۰ درصد شارژ کند.

کد خبر 745639

دیگر خبرها

  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش ۲۰ میلیونی شاهین در یک روز
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول