Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کانون عکس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر آباده پنجشنبه اعلام کرد: این جشنواره با هدف ارتقای هنر عکاسی و گفتگوی بصری عکاسان سراسر جهان، توسط نمایندگی فدراسیون جهانی هنر عکاسی ( فیاپ ) در ایران برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، در این دوره از جشنواره که یکی از پرشرکت‌کننده‌ترین جشنواره‌های داخلی محسوب می‌شود، امیرحسین هنرور از اعضای فعال کانون عکس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر آباده موفق شد با دو قطعه عکس به نام‌های “LADY” و “HONESTY” به بخش مسابقه‌ این دوره از جشنواره راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکاس آباده‌ای هشت قطعه عکس به این رویداد ارسال کرده بود.
بر این اساس، هنرور پیش از این در بیش از 30 جشنواره بین‌المللی زیر نظر فدراسیون بین‌المللی فیاپ و انجمن عکاسان آمریکا از جمله در کشورهای فرانسه، اسپانیا، آمریکا، یونان، هندوستان، کرواسی، فنلاند و … موفق به راهیابی به بخش مسابقه شده و توانسته روبان آبی فیاپ، لوح تقدیر و مدال طلای انجمن عکاسان انگلستان را از آن خود کند.
شهرستان آباده در 274 کیلومتری شمال شیراز واقع است.
9864/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اسپانیا ایران جشنواره بین المللی جهان یونان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجتبی خیام نکویی افزود: میانگین برداشت گندم آبی از هر هکتار ۴ تن و ۴۰۰ کیلوگرم است که اگر به این میزان یک تن اضافه شود تولید گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور  افزود:  برداشت گندم دیم از ۴۰۰ کیلوگرم در هر هکتار به یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم رسیده است که اگر این مقدار به ۲ تن افزایش یابد مجموع تولید گندم دیم هشت میلیون تن خواهد شد.
به گفته خیام نکویی، نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن و برای صنف و صنعت یک و نیم میلیون تن است که در مجموع نیاز کشور به گندم ۱۳ و نیم میلیون تن است.
خیام نکویی گفت: از مجموع ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان و فناور در کشور ۷۰۰ شرکت در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند که هفت درصد را شامل می‌شود و این تعداد باید به ۲۰ درصد برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران