Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، دکتر علیرضا زاکانی رییس مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج با اشاره چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی سه ویژگی مهم و اساسی دارد که باید تبدیل به سلسه اقدامات شود و در اختیار همگان قرار گیرد.
وی افزود: مردم سالاری به معنایی که مردم هم حق دانستن و انتخاب کردن داشته باشند و هم حق نظارت و توبیخ یکی از این ویژگی هاست که ایران اسلامی برخلاف کشور‌های غربی که دم از حضور مردم در اقدامات کشور هایشان می‌زنند، مردم سالاری دینی را با حضور و قدرت مردم در همه صحنه‌ها محقق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم تهران در مجالس هفتم تا نهم، ویژگی بعدی را قدرت رهبر جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: آنچه امروز بعد از چهل سال گذر از انقلاب اسلامی می‌بینیم حاصل مکتب امام راحل مان است؛ که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم در بیاناتشان فرمود: ه اند که اگر به مکتب امام خمینی (ره) توجه کنیم راه میانبری برای رسیدن به همه اهدافمان را طی کرده ایم.
دکتر علیرضا زاکانی تاکید کرد: عکس العمل‌های جدی در سطح جهانی در برابر انقلاب اسلامی داشته ایم؛ ایران روش و طرح کلی مبارزه جدیدی و عدم تکیه به ابر قدرت‌ها را نوشت و اجرایی کرد به گونه‌ای که بعد از سال‌ها شوروی از هم فرو پاشید، غرب از هم گسست و دنیا با اسلام ناب محمدی (ص) روبه رو شد.
رییس مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج گفت: انقلاب اسلامی ایران اکنون به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) در جایگاهی ایستاده است که مثل یک سنگ بین چرخ دنده‌های اهداف غربیان عمل می‌کند و هرچه بیشتر حرکت می‌کنند بیشتر از هم می‌پاشند و به اهدافشان کمتر می‌رسند.
این مقام مسئول با اشاره به وضعیت کنونی آمریکای جنایتکار، بیان کرد: آمریکا در مسیری قرار گرفته است که با توجه به بدهی‌های هنگفتی که دارد، در حال فروپاشی است و مسئولین این کشور مجبور به سفر‌های بدون اطلاع هستند.
وی ادامه داد: در کشور ما آنچه امروز مهم است کارآمدی و تحقق آن با رسیدن به شعار‌های استقلال، آزادی، پیشرفت و حمایت از مستضعفین می‌باشد.
زاکانی ظرفیت‌های بسیج را برشمرد و تاکید کرد: اندیشکده‌ای با گروه‌های تخصصی شامل نخبگان، دانشمندان و... برای بررسی نظام و مسایل شهرها، استان‌ها و کشور ایجاد شده است که با شناسایی مسایل پیش رو و تبدیل آن به پروژه سعی در رفع این مسایل دارند و نتایج حاصل از تحقیقات شان در اختیار مسئولین قرار خواهد گرفت.
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در پایان مطرح کرد: تحلیل وضعیت کنونی کشور و شناخت دقیق مسایل و مشکلات پیش رو، در توان نیروی انسانی بسیج هست که سعی در بروز و ظهور آن داریم و در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد.
انت‌ها‌ی پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: استان یزد اندیشکده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟