Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معلمی شجاع برای جلوگیری از آسیب دیدن دانش‌آموزان در مقابل سگی وحشی، واکنشی قهرمانانه از خود نشان داد.

حجم ویدیو: 7.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

در پی ورود سگی خشمگین به ساختمان یک مدرسه ابتدایی در اوکلاهاماسیتی ایالات متحده آمریکا معلم شجاع این مدرسه برای جلوگیری از هرگونه آسیب‌دیدگی کودکان به سمت سگ رفت و به سختی سگ را در آغوش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سگ پیتبول پس از ورود به مدرسه به شکل وحشیانه به دانش‌آموزان حمله کرد و بعد از زخمی کردن پنج دانش‌آموز همچنان آرام نگرفته بود و اگر یکی از معلمان به سرعت به سمت سگ نمی‌رفت و محکم او را در آغوش نمی‌گرفت، قطعاً اتفاقات تلخ‌تری رخ می‌داد. تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین مدرسه نشان می‌دهد، چگونه دانش‌آموزان زخمی و سایر دانش‌آموزان پس از واکنش معلم خود در برابر سگ خشمگین به محلی امن منتقل شدند.

با تماس مسئولان مدرسه نیروهای امدادی برای کمک به معلم فداکار و انتقال سگ به محلی امن به مدرسه آمدند. بررسی‌های پلیس Police نشان داد این پیتبول از خانه همسایه مجاور مدرسه فرار Escape کرده و وارد مدرسه شده است. پلیس به محض ورود به مدرسه و مشاهده سگ و معلم در آن وضعیت، به معلم گفت: شما جان بچه‌ها را نجات دادید.

مدیر این مدرسه به تقدیر از اقدام شجاعانه معلم، او را قهرمان ما نامید و اعلام کرد تصمیم دارد روزی را به نام «آغوش معلم» در تقویم مدرسه ثبت کند تا هر ساله این فداکاری بزرگ گرامی داشته شود. خوشبختانه ۵ دانش‌آموز مجروح در این حادثه Incident آسیب جدی ندیدند و به زودی به مدرسه برمی‌گردند. سگ وحشی نیز توسط ماموران کنترل حیوانات، نگهداری می‌شود و هنوز مالک آن شناسایی نشده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

3مقصر اصلی مرگ دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات مشخص شد+ عکس مازیار می دانست شوهر دارم و فقط به فکر لکه دار کردن آبرویم بود روسری را از سرم برداشتم و حرکات ناشایستی انجام دادم / نمی دانم چه کسی فیلمبرداری کرد همسرم برای ازدواج با من خانواده اش را تهدید به خودکشی کرد و من منتظر حکم اعدام بودم کتک های ستار پای مرا به آرایشگاه زنانه باز کرد فیلم کتک زدن وحشیانه مامور پلیس توسط راننده پراید / وزیر کشور دستور پیگیری داد مرگ تلخ پدر و دختر دانشجویش در اتوبوس مرگ علوم تحقیقات / نام راننده اتوبوس هم اعلام شد تجاوز به دختر 10 ساله توسط مرد مخوف+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ناگفته های خانواده دانشجویان کشته شده در اتوبوس مرگ علوم تحقیقات / در پزشکی قانونی چه گذشت؟ + عکس دلیل محرمانه بودن حادثه سقوط اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات چه بود؟ 2 پلیس کرمانی را شهید کردند !+ اسامی راز زنبیل زرد این زن خوش چهره چه بود؟ / ستار شوهرم همیشه دوست داشت در خانه تنها باشد ! اعتراف هولناک مخترع جوان برای قتل بازرگان بیرجندی + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police فرار Escape حادثه Incident اخبار حوادث دانش آموزان معلم نجات فیلم سگ وحشی ویدیو ها تحقیقات عکس اتوبوس دانشجویان تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد حادثه دختر تصادف اتوبوس دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، پودینه مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت:  سنگ بنای دانش آموزان و خلاقیت آنها در دوره ابتدایی رخ می‌دهد و این جشنواره جابربن حیان به دانش آموزان کمک می‌کند تا استعداد‌های خود را به معرض نمایش بگذارند.
پودینه اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از پنجاه مدرسه دوره ابتدایی حضور داشتند که طرح‌های برتر این جشنواره پس از دواری به مرحله استانی راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی