Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه میلیارد ریال کالای قاچاق شامل پارچه، پتو، بادام زمینی و گردو در محور یاسوج به اصفهان کشف شد.

سردار مهدی انصاری روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مأموران پلیس در عملیات ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان به چهار دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شده و آن ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انصاری تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از پژو ها 350 کیلو گرم بادام زمینی خارجی، 425 کیلوگرم گردو خارجی، 100 تخته پتو خارجی و از خودروی سمند یک هزار و 631 متر پارچه خارجی که همگی فاقد اسناد مثبت گمرکی بودند، به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.
وی افزود: در این زمینه پنج متهم دستگیر و به همراه پرونده هایشان به تعزیرات حکومتی یاسوج تحویل و همچنین خودروها به پارکینگ منتقل شدند.
ارزش پارچه ها یک میلیارد و 957 میلیون و 200 هار ریال، گردو ها 630 میلیون ریال، بادام زمینی ها 350 میلیون ریال و پتو ها 90 میلیون ریال است.
وی تاکید کرد که قاچاق کالا ضربه جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند و نیروی انتظامی با این مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
در سالهای اخیر محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به مبادی انتقال کالای قاچاق از بنادر جنوبی به استانهای مرکزی و تهران تبدیل شده است.
9868/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي طرح سلامت نوروزي مواد غذايي فاسد كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده  نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت