Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@08:25:52 GMT

دکوراسيون زمستاني خانه

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۴۰۲۹

دکوراسيون زمستاني خانه

خبرگزاري آريا -

دکوراسيون زمستاني خانه
با تغيير فصل و با شروع فصل سرما و کاهش درجه حرارت بهتر است بازتاب تغييرات اين چرخه سالانه در دکوراسيون منزل نيز نمود داشته باشد زيرا سرما از عواملي است که بر دکوراسيون تاثير مي گذارد و تغيير دکوراسيون راهکاري طبيعي براي افزودن بعد زمان در دکوراسيون است علاوه بر آن دکوراسيون هاي فصلي اتاق هاي ما را به لحاظ بصري جالب نگه داشته و احساس سرما را از فضا دور مي نمايد و تنوع را به دکوراسيون اهدا کرده و اين تغييرات علاوه بر زيبايي عملکرد را نيز افزايش مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرما از عواملي است که بر دکوراسيون تاثير مي گذارد
معمولا در دکوراسيون جنبه هاي کارکردي و توجه به مد روز و زيبايي دو مسئله ي مجزا محسوب مي شوند اما حتي با وجود تضاد، هميشه مهم است که هر گونه تغييراتي که در دکوراسيون انجام مي شود به جنبه هاي کاربردي آن نيز توجه شود. در اين صورت تغييرات فصلي، فضايي دنج و ترکيبي از راحتي و جذابيت بصري به همراه دارد به همين دليل شروع فصل ها زمان خوبي براي تغييرات دکوراسيون و وارد نمودن نشانه ها و احساسات فصل جديد در دکوراسيون است.
راهکارهاي زيبايي شناسي زيادي براي برجسته سازي فضاهاي داخلي وجود دارد و يکي از راهکارهاي بسيار خوب براي ايجاد تغييرات در فصل زمستان روشن کردن فضاست زيرا در ماه هاي بهار و تابستان، نور طبيعي به مراتب بيشتر است اما در زمستان به دليل زود تاريک شدن هوا نياز به نورپردازي در خانه بيشتر احساس مي شود به خصوص در قسمت نشيمن که حوزه اصلي فعاليت و ارتباطات در منزل محسوب مي شود تاريکي و يا کم نور بودن در دکوراسيون داخلي باعث کسالت مي شود. براي اين منظور مي توانيد از لامپ ها و روشنايي هاي آويز، ديواري و يا روميزي استفاده نماييد.

هر گونه تغييراتي که در دکوراسيون انجام مي شود به جنبه هاي کاربردي آن نيز توجه شود
همانطور که در فصل زمستان لباس هاي ما داراي لايه هاي بيشتر و گرمتر مي شوند استفاده از پتو و ملحفه هاي گرم نيز در دکوراسيون به متعادل سازي فضا کمک زيادي کرده و احساس گرمتر شدن و ايجاد پوششي گرم در دکوراسيون ايجاد مي کنند مي توانيد از پتوهاي پشمي و ملحفه هاي بافتني روي مبلمان و روي صندلي کنار شومينه استفاده کنيد ضمن اينکه رنگ و الگوي خاصي را وارد فضا مي کنيد که در جهت تعادل بصري براي بهبود دکوراسيون مي باشد.

از پتوهاي پشمي و ملحفه هاي بافتني روي مبلمان و روي صندلي کنار شومينه استفاده کنيد
استفاده از بالشتک ها و کوسن ها با طرح ها و رنگ هاي مختلف و به خصوص پارچه و خزهاي زمستاني نيز در زمستان بهانه اي براي افزودن گرما و ايجاد هارموني بين ساير اجزاي دکوراسيون مي باشد علاوه بر آن راحتي بيشتري را براي مبلمان ايجاد مي کند براي استفاده از بالشتک ها در دکوراسيون زياده روي نکنيد و با چيدمان مناسب و با استفاده از ابعاد متنوع بالشتک ها در دکوراسيون فضا را متناسب با فصل زمستان چيدمان نماييد.

براي استفاده از بالشتک ها در دکوراسيون زياده روي نکنيد
سرد بودن فضا در منزل نيز در زمستان موضوعي آزاردهنده محسوب مي شود زيرا پا به طور مستقيم با کف در ارتباط است و در صورت وجود فرش علاوه بر افزودن هارموني بين رنگ هاي دکوراسيون مي توانيد احساسي ناشي از خالي بودن فضا را نيز کاهش دهيد و قدم گذاشتن بر روي کف زمين را به احساسي خوب تبديل نماييد.

سرد بودن فضا در منزل نيز در زمستان موضوعي آزاردهنده محسوب مي شود
در دکوراسيون فصل زمستان سعي کنيد از پرده ها با لايه هاي ضخيم تر و يا چندلايه استفاده کنيد زيرا مانند عايقي مانع ورود هوا به دکوراسيون مي شود و گرماي بيشتري را در خانه نگه مي دارد. از سوي ديگر پرده بر جنبه هاي زيبايي شناختي فضا بسيار تاثيرگذار است و مانند فرش مي تواند به تم هاي رنگي دکوراسيون شکل داده و مانند يک نقطه کانوني بصري به دکوراسيون فضا جهت دهد.

در دکوراسيون فصل زمستان سعي کنيد از پرده ها با لايه هاي ضخيم تر و يا چندلايه استفاده کنيد
منبع : decoboom.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سالم الدوساری، ستاره تیم الهلال و بازیکن تیم ملی عربستان به تازگی تصویری از خود در حال زیارت خانه کعبه در مکه منتشر کرده است که در ادامه میبینید.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

الدوساری پس از درخشش در لباس الهلال و تیم ملی عربستان جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را کسب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229387 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • زیارت خانه خدا پس از ۹ سال وقفه
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • (ویدئو) شریفی مقدم: چه کسی گفته عروس باید در خانه مادرشوهر کار کند؟
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • خانه سهراب سپهری؛ شاعری از جنس طبیعت + فیلم
  • فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند
  • (ویدئو) فوت‌وفن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی شدید ۱۰۰ خانه در امامزاده ابراهیم(ع)
  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی