Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: کمین ماموران پلیس‌راه در بزرگراه‌ها و جاده‌های مواصلاتی گیلان برای جریمه کردن خودروها ممنوع است.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ حسین محمدپور با اشاره به اینکه استان گیلان پس از استان تهران بیشترین پراکندگی جمعیتی را دارد، اظهار داشت: پلیس راه با توجه به پراکندگی جمعیتی، تعداد پاسگاه‌های پلیس راه را مشخص و تعیین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس راه در برخی از نقاط حادثه‌خیز مجبور به استقرار در مناطق پرخطر هستند، افزود: کمین ماموران پلیس‌ راه در بزرگراه‌ها و جاده‌ها برای جریمه کردن خودروها ممنوع است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راه به‌دلیل جلوگیری از حوادث جاده‌ای مجبور به حضور در این مناطق هستند، تصریح کرد: یکی از مسیرهای حادثه‌خیز گیلان، مسیر رودبار و منجیل است که بایستی ماموران پلیس در این مسیر حضور داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان‌گیلان خاطرنشان کرد: به ماموران پلیس راه استان گیلان تاکید شده است که از هرگونه کمین کردن جهت اعمال جریمه خودروها اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس تاکیدات انجام شده، حضور ماموران پلیس راهور در معابر بایستی علنی باشد افزود: قصد ماموران این است که اگر راننده‌ای قصد تخلف داشت با مشاهده ماموران پلیس از ارتکاب هرگونه تخلف رانندگی منصرف شود.

محمدپور با بیان اینکه امنیت جانی و مالی هموطنان ما در حوزه راه‌ها بیشتر از هر چیز دیگری برای ما اهمیت دارد اظهار داشت: به ماموران پلیس راه گیلان دستور داده‌ایم که حتماً خودروهای پلیس، چراغ گردان خود را روشن بگذارند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان گیلان پلیس راه پلیس راه استان پلیس راه فرماندهی انتظامی ماموران پلیس جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه