Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- طرح استيضاح «محمود حجتي» وزير جهاد کشاورزي، يکشنبه آينده، 9 دي ماه در مجلس شوراي اسلامي بررسي مي شود.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار پارلماني ايرنا، مجلس شوراي اسلامي هفته آينده روزهاي يکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علني دارد.
بنا به دستور هفتگي مجلس شوراي اسلامي استيضاح وزير جهاد کشاورزي قرار بود، چهارشنبه اين هفته در مجلس بررسي شود که به دليل همزماني با مراسم به خاکسپاري پيکر آيت الله هاشمي شاهرودي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام و تعطيلي مجلس به اين مناسبت برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرح استيضاح حجتي، 28 آذر با 44 امضا اعلام وصول شد که رعايت نکردن نرخ خريد تضميني محصولات اساسي کشاورزي توسط دولت، ممنوعيت صادرات محصولات مازاد بر نياز و اجرا نشدن احکام برنامه ششم توسعه در بخش کشاورزي از مهمترين محورهاي اين استيضاح است.
** هفته آينده کميسون ويژه زنان، جوانان و خانواده تشکيل مي شود
نمايندگان قرار است در جلسات هفته آينده مجلس، لايحه نحوه استفاده، نگهداري و نظارت بر پايانه فروشگاهي، لايحه تشکيل سازمان صنايع دريايي نيروهاي مسلح و طرح يک فوريتي ساماندهي بازار خودرو را بررسي کنند.
بررسي طرح يک فوريتي اصلاح موادي از قانون انتخابات مجلس و لايحه تمديد مدت اجراي آزمايشي قانون ارتقاي سلامت نظام اداري و مقابله با فساد و لايحه مديريت حوادث غيرمترقبه کشور در دستور کار جلسات هفته آينده مجلس قرار دارد.
قرار است هفته آينده نمايندگان تشکيل کميسون ويژه زنان، جوانان و خانواده را در مجلس بررسي کنند.
بررسي گزارش کميسيون اقتصادي مبني بر تصويب تقاضاي تحقيق و تفحص بررسي عملکرد بنگاه هاي اقتصادي صندوق بازنشستگي کشور، گزارش کميسيون کشاورزي مبني بر تصويب تقاضاي تحقيق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزي در خصوص چگونگي اجراي قانون اصلاح قانون استخدام مهندسين ناظر توليدات کشاورزي و گزارش کميسيون آموزش و تحقيقات و فناوري مبني بر رد تقاضاي تحقيق و تفحص از عدم شفافيت در امور مالي و اداري، بي توجهي به بيت المال و وجود مسائل جاري در واحدهاي مختلف دانشگاه آزاد اسلامي در دستور کار جلسات هفته آينده خانه ملت قرار دارد.
سيام**9121**1058** 1055
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«حسین غیاثی» از حوزه انتخابیه شبستر به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

من به طور مستقل وارد انتخابات شده‌ام، خط قرمز من مردم و نظام جمهوری اسلامی است که برای رفاه مردم و بهتر نمودن شرایط معیشتی مردم تلاش خواهم نمود.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

مهمترین موضوع مبحث اقتصاد و معیشت مردم است. اقتصاد و معیشت رابطه مستقیمی با افرایش یا کاهش ازدواج و طلاق، استرس و آرامش، پیشگیری و درمان بیماری، بداخلاقی و شلوغی و کاهش، مراجعات به دادگاه‌ها دارد.

راه حل در تقویت تولید است (تولید در هر بخش کشاورزی و صنعت و دامپروری و …) رونق تولید با رونق صادرات محصولات غیرنفتی رابطه مستقیم دارد. برای بهبود صادرات باید موانع را برداریم که عمده ترین آن رفع تعهدات ارزی صادر گنندگان می‌باشد که متأسفانه تیشه به ریشه صادرات و تولید وارد کرده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

اولویت من با توجه به شغل اکثریت اهالی کمیسیون کشاورزی یا کمسیون صنایع خواهد بود.

مهمترین چالش استان را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

۱. خشک شدن دریاچه ارومیه
۲. کیفیت پایین خدمات بهداشت و درمان
۳. جاده‌های مواصلاتی
۴. مشکلات کم آبی در حوزه شرب و کشاورزی

کد خبر 6099508

دیگر خبرها

  • خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک