Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر پردیس که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با بیان اینکه مسئولیت اصلی ما در شهر‌های جدید شکل‌دادن به توسعه شهری، ساماندهی و مدیریت شهرک‌سازی در کشور است، گفت: هم اکنون اولویت اول ما اتمام مسکن مهر است که با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی به زودی امکان پذیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در تبصره‌های یک و ۸، لایحه بودجه ۹۸، نکات بسیار مهمی که مد نظر وزیر راه و شهرسازی بود برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر آمده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه امکان هزینه‌کرد از منابع داخلی برای محوطه‌سازی و آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر فراهم می‌شود، گفت: در تبصره ۸ لایحه بودجه ۹۸، منابع مالی حاصل از فروش اعیانی مسکن مهر به حساب شرکت عمران شهر‌های جدید واریز می‌شود که از آن برای تکمیل مسکن مهر استفاده خواهیم کرد.

وی توضیح داد: در سال ۹۱، ظرفیت ۸۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید برای ۲۸۰ هزار جمعیت فراهم شده است، افزود: بسیاری از شهر‌های ما در یک دوره ۲۰۰ ساله به این جمعیت می‌رسند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید با بیان اینکه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید ساخته می‌شود، گفت: قطار شهری و مترو در شهر‌های جدید به عنوان یک پروژه تأثیرگذار برای تسهیل تردد مردم ایجاد می‌شود.

وی از راه‌اندازی قطار برقی هشتگرد خبر داد و گفت: با توجه به در نظر گرفتن ردیف بودجه برای مترو تهران - پردیس این پروژه سال آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی لایحه بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قلندری با تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده، اعلام کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تأسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعدادهای نوآورانه برای ارتقای فضاهای عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

وی تاکید کرد: از این پس تمامی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

کد خبر 6086186

دیگر خبرها

  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است/قدردانی شریف از رئیسی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک