Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور پاکستان اعلام کرد: سر نخ‌های مهمی در پرونده ترور عضو ارشد حزب متحده به دست آمده که باعث دستگیری قاتل خواهد شد. ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقهای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، «شهریار آفریدی» وزیر کشور پاکستان اعلام کرد: به سرنخهای مهمی در پرونده ترور علی رضا عابدی رسیدهایم و به زودی عاملان ترور را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مبارزه ما با تروریسم و افراط گرایی ادامه دارد و احزاب اپوزیسیون نیز در این زمینه با ما همکاری خوبی دارند.

آفریدی اضافه کرد: ترور عابدی از زوایای مختلف در حال بررسی است و تمام گزینه های محتمل نیز تحت نظر هستند.

وزیر کشور پاکستان گفت: من با تاکید نخست وزیر عازم کراچی شده ام و به من دستور داده شده تمام افرادی که به هر نحوی در این ترور دست داشتهاند دستگیر و مجازات شوند.

واکنش مسئولین پاکستانی به ترور سیاستمدار برجسته حزب متحده در کراچییادداشت| انتصاب معنادار مسئولین ضدپاکستانی در افغانستان همزمان با تلاش‌های اسلام آباد برای صلحپایان معمای حمله به کنسولگری چین در پاکستان؛ «اسلم اچو» در افغانستان به هلاکت رسید

عضو ارشد حزب تحریک انصاف اضافه کرد: بازگرداندن امنیت به کراچی مهم ترین اقدام فعلی ما است و در این زمینه با هیچ گروهی مماشات نخواهیم کرد.

این سیاستمدار برجسته پاکستانی تاکید کرد: حملات تروریستی تنها در زمان دولت حزب تحریک انصاف رخ نمی دهد و بارها اینگونه حوادث در زمان حکومت حزب نواز و حزب مردم نیز رخ داده است.

وی اظهار داشت: اگر نواز شریف قصد بازگرداندن امنیت به پاکستان را داشت می توانست در دوران زمامداری خود موفق تر عمل کند.

گفتنی است علی رضا عابدی دو روز پیش توسط افرادی ناشناس در نزدیک منزل شخصی اش در شهر کراچی ترور شد.

بازگشت امنیت به پاکستان پس از آغاز عملیات های ضد تروریستی ضرب عضب و ردالفساد باعث حساس تر شدن رسانه ها نسبت به حوادث تروریستی شده است.

انتهای پیام/.

R36461/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ عزیمت رئیسی از لاهور به کراچی

رئیس جمهور کشورمان در سومین مرحله از سفر رسمی خود به پاکستان پس از دیدارهای کاری در شهر لاهور، دقایقی قبل عازم شهر بندری کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان شد.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • ببینید | پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان؛رئیس جمهور عازم سریلانکا شد
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشور‌های همسایه از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • رئیسی: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دوطرف سریع‌تر اجرایی شود
  • آیت‌الله رییسی به کراچی رفت
  • فیلم/ عزیمت رئیسی از لاهور به کراچی
  • رئیسی عازم کراچی پاکستان شد
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند