Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – نظرسنجي پنجمين جشن سالانه «موسيقي ما» براي دومين‌بار تمديد شد. به گزارش ستاد نظرسنجي پنجمين جشن سالانه «موسيقي ما» به دنبال استقبال چشمگير و ثبت بيش از صدها هزار رأي مخاطبان موسيقي، تا لحظه نگارش اين خبر، صفحه اين نظرسنجي در بخش مردمي تا 10 دي ماه ه فعال خواهد بود. تمامي علاقه‌مندان و مخاطبان موسيقي مي‌توانند پس از ثبت نام در سايت «موسيقي ما»، از طريق اين صفحه آثار برگزيده خود در سال 1396 را در ژانرهاي پاپ، سنتي، پاپ – راک و تلفيقي انتخاب نمايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين نظرسنجي تنها آثار رسمي که در بازه زماني اول فروردين تا پايان اسفند 1396 با مجوز دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي منتشر شده باشد قرار گرفته است. هنرمندان برگزيده هر بخش هم روز 15 دي ماه و در جريان پنجيمن جشن سالانه «موسيقي ما» به ميزباني برج ميلاد تهران معرفي مي‌شوند و به برگزيدگان تنديس طلايي «موسيقي ما» تعلق مي‌گيرد.
رشته‌هايي که کاربران گرامي مي‌توانند آراي خود را در آنها به ثبت برسانند، عبارت است از آلبوم برتر سال 96 در 4 شاخه (موسيقي سنتي و معاصر ايراني، موسيقي پاپ، موسيقي پاپ-راک و موسيقي تلفيقي و تجربي) و قطعه برتر سال 96 در 3 شاخه (موسيقي سنتي و معاصر ايراني، موسيقي پاپ و موسيقي تلفيقي). شاخه کارشناسي، تنديس‌هاي بيشتري در رشته‌هاي تخصصي‌تر را شامل مي‌شود؛ از جمله 9 تنديس طلايي براي آلبوم برگزيده سال (در سبک‌هاي موسيقي سنتي و دستگاهي باکلام، موسيقي سنتي و دستگاهي بي‌کلام، موسيقي معاصر و ارکسترال ايراني، موسيقي تلفيقي و تجربي، موسيقي دراماتيک (فيلم، دکلمه و...)، موسيقي کلاسيک و مدرن و ملل، موسيقي پاپ، موسيقي پاپ/راک، موسيقي محلي و مقامي و آئيني)، 4 تنديس طلايي براي آهنگساز برگزيده سال (سنتي، تلفيقي و پاپ) و تنظيم‌کننده برگزيده سال، يک تنديس براي شاعر/ترانه‌سراي برگزيده سال و يک تنديس براي ترانه/شعر برگزيده سال. همچنين دفترچه‌هاي مربوط به نظرسنجي کارشناسي نيز براي کارشناسان موسيقي ارسال شد است.
لازم به ذکر است براي شرکت در نظرسنجي حتما بايد در سايت موسيقي ما با ايميل معتبر عضو شده و سپس اقدام به ثبت راي خود بفرماييد. ايميل هاي نامعتبر قابليت عضويت در سايت موسيقي ما را ندارند.
همچنين اين برنامه امسال براي اولين‌بار در تاريخ برگزاري خود، ميزبان جمعي از مردم و علاقه‌مندان موسيقي خواهد بود که نحوه حضور در آن، به زودي به اطلاع علاقه‌مندان مي‌رسد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندوان پنجمین روستای پربازدید ایران

حمزه‌زاده گفت: کندوان پس از روستا‌های سهیلی قشم، جواهرده رامسر، پالنگان کردستان و التپه بهشهر در رده پنجم پربازدیدترین‌ها روستاها در کشور به ثبت رسید.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار ثبت روستای کندوان در فهرست بهترین روستا‌های گردشگری جهان در سال گذشته اظهار کرد: بر همین اساس و از نیمه دوم پارسال شاهد حضور رو به افزایش گردشگران داخلی و خارجی به این روستای تاریخی هستیم.

حمزه زاده زیبایی‌ها و مناظر منحصر به فرد روستای کندوان را یکی از مزیت‌های بسیار مهم و اصلی جهانی شدن آن دانست و با بیان اینکه میراث فرهنگی آذربایجان شرقی برنامه‌های بسیار متنوع و مختلفی را برای آشنایی و افزایش بازدید‌ها از آن تدارک دیده است یادآور شد: استقبال از این روستا در جریان موج سوم مسافرت‌ها در تعطیلات عید فطر بسیار قابل توجه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی همچنین از افزایش ۳۰ درصدی گردشگران ورودی به آذربایجان شرقی در ایام عید فطر خبر داد و اضافه کرد: در این ایام یک میلیون و ۹۳۲ هزار گردشگر وارد آذربایجان‌شرقی شدند که رقم قابل توجهی به شمار می‌رود.

حمزه زاده ادامه داد: در این ایام تعداد ۶۹۲ هزار و ۸۱۷ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند که از این نظر افزایش یازده درصدی نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم.

وی تعداد بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی را ۴۴ هزار و ۳۲۵ نفر با رشد ۱۳ درصدی در تعطیلات عید فطر نسبت به سال گذشته اعلام و اظهار کرد: تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در موزه‌ها و اماکن گردشگری آذربایجان‌شرقی تاثیر بسزایی در روند افزایش این بازدید‌ها داشت.

حمزه زاده با اشاره به ثبت جهانی سه کاروانسرا و ثبت جهانی روستای تاریخی کندوان به عنوان بهترین دهکده گردشگری جهان یادآور شد: در طول تعطیلات عید فطر امسال بازدید از این اماکن نسبت به تعطیلات عید فطر سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشت.

وی گفت: به رغم افزایش ۱۵ درصدی تردد‌های وسایل نقلیه در استان تصادفات جاده‌ای تعطیلات عید فطر امسال نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد کاهش یافت و تعداد فوتی‌های امسال ۱۲ نفر اعلام شد که از کاهش ۲۵درصدی فوتی‌های سوانح جاده‌ای نسبت به ایام تعطیلات عید فطر سال گذشته حکایت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»
  • کندوان؛ پنجمین روستای پربازدید ایران
  • کندوان پنجمین روستای پربازدید ایران
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • دندان‌پزشکی تلفیقی از علم پزشکی، هنر و ابتکار است
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی طنز و رسانه تا پایان فروردین ماه