Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هدایت، یکی از پیمانکاران شرکت عمران شهر پردیس در نشست بررسی مسائل مسکن مهر که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با بیان اینکه در چهار فاز پردیس ۸۲ هزار مسکن مهر جانمایی شده که ۳۳ هزار واحد آن مربوط به فاز ۱۱ (شرکت ترکیه‌ای کوزو) است، گفت: ساخت این واحد‌ها هم اکنون ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بخش آماده‌سازی، زیربنایی و روبنایی به ترتیب پیشرفت فیزیکی ۶۱، ۵۱ و ۵۵ درصد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هدایت با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۸ به پایان می‌رسد، گفت: با پیگیری‌های انجام شده مسائل چندین ساله مربوط به محوطه‌سازی، زیربنایی، آماده‌سازی و غیره برطرف شده است.

 یکی از پیمانکاران شرکت عمران شهر پردیس توضیح داد: تا پایان سال آینده کل عملیات اجرایی فاز ۸ به پایان می‌رسد و بر اساس مصوبه دولت ۸۰۰ میلیارد تومان از آورده متقاضیان مسکن مهر برای اجرای تقاطع‌های ایمن و دسترسی به آزادراه و بزرگراه در ۳ فاز هزینه شده است.

وی یاد آوری کرد: با توجه به افزایش قیمت‌ها، برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر درخواست داریم با مصوبه دولت از محل فروش عرضه مسکن مهر این ۸۰۰ میلیارد تومان را به ساخت واحد‌ها برگردانیم.

 یکی از پیمانکاران شرکت عمران شهر پردیس با بیان اینکه از وزیر راه و شهرسازی درخواست افزایش تسهیلات مسکن مهر از ۴۰ میلیون تومان به ۴۵ میلیون تومان در پردیس را کرده‌ایم گفت: ۲۵۰۰ واحد مسکن مهر در شهر پردیس کمبود داریم که دلیل آن وجود معارض است.

وی گفت: متقاضیان این پروژه‌ها آورده خود را سال ۹۱ واریز کرده‌اند و علاقه‌ای ندارند به پرند یا هشتگرد بروند. پیشنهاد ما این است که در کار سایت کوزو یک سایت ۷۰ هکتاری وجود دارد که ما می‌توانیم این تعداد واحد را بر اساس اعلام آمادگی شرکت ترکیه‌ای ۱۸ ماهه بسازیم و از آقای اسلامی می‌خواهیم با این درخواست موافقت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: این تسهیلات پارسال به صورت قرض الحسنه و با بازپرداخت ۳ ساله برای کمک به درمان زوج‌های نابارور پرداخت شد.

موسوی سقف پرداخت این تسهیلات برای روج‌ها را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این زوج‌ها از طریق مراکز بهداشت شناسایی می‌شوند و تحت درمان قرار می‌گیرند.

وی افزود: اهدای ۱۶۹ فقره تسهیلات ایران جوان شامل کارت هدیه، سپرده بلند مدت و وام قرض الحسنه به زوج‌های جامعه هدف که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزند شده اند.

موسوی اهدای ۱۰ فقره بسته حمایتی شامل بسته لبخند، مادری کارت هدیه و شش ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزندان چندقلو شده اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی افزود: اهدای ۸۰ بسته پوشک بهینه پارچه‌ای به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند نیز انجام شد.

موسوی گفت: اهدای ۲۳ تندیس، لوح و کارت هدیه به خانواده‌های دارای چهارفرزند در قالب طرح ملی شکوه مادری را از دیگر اقدامات این نهاد در سال گذشته برشمرد.

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات مسکن روستایی به۳۵۰ میلیون تومان
  • کاهش صف تسهیلات نوسازی مسکن
  • حضور مردم با اختصاص تسهیلات ساخت در پروژه های نهضت ملی مسکن افزایش می یابد
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • لیست جدید ابربدهکاران حقوقی و حقیقی بانکی اعلام شد
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت