Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: مجتبی شاکری به مناسبت پاسداشت پیشگامی همدانی‌ها در خلق حماسه ۹ دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو واژه در ادبیات سیاسی انقلاب وارد شد و تأثیر بسیار بزرگی در نگاه ما به غرب دارد.

وی با بیان اینکه واژه «شیطان بزرگ» برای شناسایی دشمنان بود و ابعاد دخالت آمریکا را در کشور نشان می‌دهد، افزود: گرچه مرحوم مصدق به آمریکا امید بسته بود، اما آن‌ها در پشت صحنه با انگلیسی‌ها ساخت و پاخت کردند و کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا با یک کودتا پاسخ اعتماد ایران را داد تصریح کرد: ۱۶ آذرماه، اتفاقات سال ۴۲ و برخورد‌هایی که آمریکا با جریان ضداستبداد و استعماری داشتند، همگی نشان دهنده نیت آن‌ها در برابر ایران اسلامی است و نشان می‌دهد این‌ها قابل اعتماد نیستند.

وی ادامه داد: پیوندی بین ما با ذات دنیاگرایی و مادی و تفکر سرمایه‌داری و لیبرال دموکراسی آمریکا نمی‌تواند برقرار شود.

شاکری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز در ادامه «شیطان بزرگ»، برای آمریکا به عنوان «ابلیس مجسم» را به کار بردند خاطرنشان کرد: این بیانات باعث می‌شود از بروز خطا در روابط بین‌الملل جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه بر اثر آدرس‌های غلط از سوی برخی در جریان داخلی به آمریکا مجدداً اعتماد شد، گفت: دولت موقت در مقابل تسخیر لانه جاسوسی استعفا داد، اما با وجود این برخی به آمریکا اعتماد کردند و گمان می‌کردند اگر کدخدا را ببینند می‌شود مشکلات را کاهش داد!

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه مولفه‌های شعار‌ها و اهداف فتنه ۷۸ با ۸۸ تفاوتی نداشت افزود: با آغاز حرکت آن‌ها شعار‌هایی علیه رهبری داده شد و حتی تصویر رهبری در اردوکشی‌های خیابان به آتش کشیدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مجتبی شاکری آمریکا فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی
  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است