Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@05:38:50 GMT

مرعشی: روحانی تندروی کرد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۵۱۷۸

مرعشی: روحانی تندروی کرد

به گزارش جهان نيوز، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت: 

حسین مرعشی به روزنامه آرمان گفت: آقای روحانی احساس کرد برای انتخابات نیاز دارد که مقداری تهاجمی عمل کند، لذا احساسش به تهاجم مثبت شد. بعد از انتخابات نیز این را ادامه داد که البته این اشتباه را هم دوستان اصلاح‌طلب ما در مجلس ششم مرتکب شدند و هم آقای روحانی بعد از رأی در ۹۶، باید به این نکته توجه کرد که در دوره انتخابات وقتی شما تهاجم می‌کنید و رادیکال می‌شوید حداکثر تهاجمتان به طرف مقابل که کاندیدای دیگری از جریان رقیب است باز می‌گردد، اما زمانی که پس از انتخابات این تهاجم را ادامه می‌دهید طرف شما دیگر کاندیدای شکست خورده نیست، بلکه شما با نظام طرف هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا محیط تغییر می‌کند و به نظر من آقای دکتر روحانی متوجه این ظرافت نشد که محیط بعد از پیروزی با محیطی که وی در آن قرار داشت تفاوت کرده بود.

تندی‌های آقای روحانی پس از انتخابات وی را بعداً با محدودیت‌های جدی مواجه کرد که مجبور به عقب‌نشینی شد تا آن را جبران کند و این عقب‌نشینی‌ها خلاف انتظار بود.


وی همچنین گفته است: آنچه من تا امروز فهمیدم شاید آقای روحانی چشم‌انداز روشنی برای آینده ایران ندارد. رئیس‌جمهور در دولت نخستش هدف مشخصی را تعقیب می‌کرد، که برجام را به نتیجه برساند لذا ایستادگی کرد و خوب هم به نتیجه رسید. در دولت دوم من هنوز نتوانستم بفهمم که هدف و چشم‌انداز آقای روحانی چیست. البته ممکن است وجود داشته باشد، اما از سخنان و مواضع رئیس‌جمهور، معاون اول و وزرا نمی‌توانیم بفهمیم که دولت به دنبال چیست. به نظر من پس از برخوردی که آمریکایی‌ها با برجام کردند و ۴+۱ نیز تاکنون رفتار شایسته‌ای نداشته، الان به نظر می‌آید که سیاست دولت اداره مطلوب کشور در شرایط بحران است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد

به گزارش صدای ایران،باشگاه خبرنگاران نوشت: سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • فیلم/ وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت