Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال به تیمش در نیم فصل دوم خوشبین است.

طرفداری- جواد قراب، پیشکسوت استقلال، درباره نتایج نیم فصل اول آبی‌پوشان اظهار داشت:

ابتدای فصل را خوب شروع نکردیم. به هرحال جدایی برخی بازیکنان باعث شد تا نظم تیم به هم بخورد. تقریبا در همه خطوط بازیکنان تاثیرگذاری را از دست دادیم. شفر هم طبیعتا کاری نمی‌توانست بکند و برای هماهنگی نیاز به زمان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما هم آرام آرام خودش را جمع کرد. داوری‌ها را هم که همه دیده‌اند و من کاری به بقیه تیم‌ها ندارم ولی ما خیلی ضرر کردیم. پنالتی ما را نگرفتند و گل سالم ما را ندیدند. محرومیت داور هم که دردی از ما دوا نمی‌کرد. تیم این اواخر خیلی خوب شده بود ولی داور در بازی با پدیده کم لطفی کرد و اگر آفساید اشتباه را اعلام نمی‌کرد، می‌توانستیم ببریم. می‌توانیم به هواداران قول دهیم که در نیم فصل دوم عالی خواهیم شد. من معتقدم که استقلال امسال شانس خوبی برای قهرمانی دارد. ما از تیم‌هایی هستیم که برای قهرمانی حرف برای گفتن داریم. 

به گزارش تسنیم، وی درباره کار سخت آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم اگر نفراتی که قرار است بیاوریم، به خوبی با تیم هماهنگ شوند، می‌توانیم در آنجا هم موفق باشیم.

پیشکسوت استقلال در پایان اضافه کرد:

ما چاره‌ای جز این نداریم که از ابتدای نیم فصل دوم با برد کار را شروع کنیم. هواداران دلشان با تیم است و مطمئنا از تیم حمایت می‌کنند. ما باید امتیازات را از همان اول جمع کنیم تا بتوانیم به جایگاه اصلی خود برسانیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، البته این یک پیشامد ضعیف برای سرنوشت لیگ برتر ایران خواهد بود اما روی کاغذ در صورت ناکامی کامل مدعیان، تراکتور با کسب پنج پیروزی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

این اولین باری نیست که تراکتور به این سرنوشت دچار می‌شود. قرمزهای تبریزی در سال‌های اخیر عموما فصل را بین تیمهای مدعی سپری کرده‌اند اما در یک سوم پایانی فصل کم آوردند و از این جمع کنار رفتند.

تراکتور در سال جدید ۱۰ امتیاز را از دست داده که اگر می‌توانست آن را کسب کند، حالا ۴۲ امتیازی و در یک قدمی صدر جدول قرار داشت.

با این حال تی تی‌ها که هدایت خود را به حمید مطهری سپرده‌اند، امید زیادی دارند تا در بازی با فولاد به پیروزی برسند و چشم انتظار توقف استقلال و سپاهان بنشینند تا اولا به رتبه سوم صعود کنند و دوما شانس قهرمانی را زنده نگه دارند.

البته به نظر مالک تراکتور زور خود را برای فصل آینده در بازو جمع کرده تا در ششمین فصل هدایت باشگاه، آرزوی دیرینه هواداران تیم را تحقق بخشد.

دیگر خبرها

  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد