Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز - با انعکاس مشکلات اهالی کوی ولیعصر (عج) کرج در خصوص عدم ترمیم حفاری های ناشی از جدول گذاری و ایجاد انشعاب در قدس آنلاین خوشبختانه با همراهی شهرداری منطقه ۹ این مشکل اهالی مرتفع شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پس از انتشار گزارشی دریکم دی ماه در پایگاه خبری قدس آنلاین مبنی برعدم اجرای آسفالت پس از جدول گذاری و ایجاد انشعاب فاضلاب شهری این موضوع با توجه و مساعدت شهرداری منطقه ۹ کرج تا حد بسیاری مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار ما پس از پیگیری این موضوع و انتشارگزارش از معاونت عمران منطقه و شهرداری کرج خواستار رسیدگی و ترمیم آسفالت و لکه گیری خیابان این منطقه شد.

 مهدی خوانین زاده معاون عمران و ترافیک منطقه ۹ شهرداری کرج پس ازپیگیری خبرنگار قدس این موضوع را در دستور کار قرار داد و به سرعت اقدام به اجرای عملیات ترمیم و لکه گیری این خیابان کرد.

وی ضمن تکذیب این موضوع که شهرداری کرج به معاونین عمران مناطق دستور آسفالت تمامی معابر و خیابان های کلانشهر کرج را صادر کرده است، گفت: شهرداری هنوز قیر به اندازه کافی خریداری نکرده است و در حال حاضرفقط  تراش و روکش معابر اصلی هر منطقه با لحاظ یک خیابان به شکل پایلوت را انجام می دهیم.

معاون عمران و ترافیک منطقه ۹ شهرداری کرج در ادامه گفت: به طور مثال بلوار بلال پایلوت منطقه ۹ شهرداری کرج است که بر عهده این منطقه قرار دارد.

این مسئول  با بیان اینکه مناطق اصلی از جمله بلوار ماهان، فاز ۴ مهرشهرو کمربندی مهرشهرآسفالت شده است، گفت: در حال حاضرعملیات آسفالت منطقه ۴ حصاردر دست اقدام است.

خوانین زاده به وضعیت نامناسب قیر و آسفالت در شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: سهمیه مناطق ۱۲ گانه شهرداری کرج برای انجام لکه گیری معابر اصلی روزانه ۱۵ تا ۲۰ تن قیر می باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه فصل جدول گذاری و نصب انشعاب فاضلاب در  محله کوی ولیعصر نبود اما این عملیات را به خواسته مردم محله انجام دادیم، گفت: روکش کلی این خیابان دراردیبهشت سال آینده انجام خواهد شد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که امیدواریم دستگاه های خدمات رسان دیگر نیز همکاری وهماهنگی لازم را با شهرداری ها در انجام فعالیت های عمرانی وتوسعه ای خود در معابر شهری داشته باشند و برای انجام وظایف محوله خود مردم را به ارگان های دیگر و شهرداری پاسکاری نکنند وآنچه از لحاظ قانونی برعهده دارند انجام دهند، درعین حال دقت نظر و سرعت عمل شهرداری منطقه ۹ برای حل مشکلات مردم را ارج می نهیم وامید می رود دیگر دستگاه‌های خدمات رسان نیز در رسیدگی به مشکلات مردم به این کیفیت عمل کند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آسفالت معابر شهری شهرداری کرج کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید ابوالفضل کشفی گفت: با وجود تذکر و اخطار‌های داده شده، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، منزل متروکه‌ای که فرسایش یافته بود، تخریب و رفع خطر شد.

وی ضمن تشکر از صبوری اهالی این محل، از شهروندان خواست با توجه به مخاطرات آب و هوایی، خانه‌های خود را رها نکنند تا جان ساکنان و اهالی محله و عابرین پیاده به خطر نیفتد.

مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: در غیر اینصورت با هماهنگی دستگاه قضا نسبت به رفع خطر واحد مسکونی اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • تهران قدیم | طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود
  • سیلاب مهمان ناخوانده اهالی شهرک جوادیه شیراز شد
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد