Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  این بار هم قرار است علی قلی زاده همراه تیم ملی شود. کارلوس کی روش اما این بار از خط خوردن علی قلی زاده ابراز ناراحتی کرد چرا که بر خلاف جام جهانی در جام ملت ها می خواست از این بازیکن بهره ببرد اما آسیب دیدگی این شانس را از علی قلی زاده گرفت. با این حال برنامه کارلوس کی روش این است علی قلی زاده در جام ملت ها هم همراه تیم ملی باشد و مصدومیت خود را در اردوی تیم ملی برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

علی قلی زاده در این باره با باشگاه شارلروا هماهنگی هایی داشته است اما شاید پیش از پایان اردوی تیم ملی مجبور به بازگشت به اردوی تیم بلژیکی شود. تیم ملی روز 14 دی دوحه را ترک می کند و تیم شالروا هم از 15 دی اردوی تدارکاتی زمستانی خود را دراسپانیا آغاز خواهد کرد. سایت فوت نیوز بلژیک در این باره نوشته است اگر قرار نباشد علی قلی زاده همراه تیم ملی ایران به امارات برود در اردوی تیم شالروا در اسپانیا حاضر می شود تا تمرینات ریکاوری و بدنسازی خود را پشت سر بگذارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی جام جهانی آسیب دیدگی کارلوس کی روش اردوی تیم ملی فوت بلژیک تیم ملی ایران اسپانیا اسپانیا پارس امارات مسافر پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار

فرمانده پلیس راه‌آهن فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از یکی از مسافران این ایستگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حشمت اله ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه‌ای در کیف جاساز شده بود کشف و ضبط کردند. 

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

 ملکی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه‌ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده‌اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه با استعلام بعمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت:‌در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم