Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:34:33 GMT

باشگاه پدیده مانع از تجمع اعتراض‌آمیز

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۵۵۶۵

باشگاه پدیده مانع از تجمع اعتراض‌آمیز

باشگاه پدیده طی اطلاعیه‌ای از هواداران این تیم خواست تا از تجمعات غیرقانونی خودداری کنند.

به گزارش ورزش سه، در حالی که تکلیف جلسه دو روز قبل میان مدیران شرکت پدیده و حمیداوی خریدار پای کار امتیاز باشگاه پدیده به دلیل برخی سنگ‌اندازی‌های شرکت پدیده مادر به شنبه آینده موکول شده است، هواداران پدیده حالا شاکی‌تر از هر زمانی به شدت انتظاری مدیرعامل شرکت پدیده را مورد حمله قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گرچه هنوز کسی به صورت واضح از محتوای جلسه شرکت شهر خودرو با مدیران پدیده صحبتی نکرده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که تبلیغ بزرگ و رایگان برند پدیده با نتیجه‌گیری‌های اخیر تیم فوتبال این باشگاه ظاهرا به مذاق شرکت پدیده مزه کرده و حالا برای انتقال آن در دقیقه90 مردد شده‌اند و از طرفی هم قصدی برای هزینه کردن ندارند.

 

گفته می‌شود مدیران پدیده در این جلسه از حمیداوی خواسته‌اند از خیال خرید امتیاز صرف نظر کند و در حد اسپانسر به این تیم کمک کند که با مخالفت مدیرعامل شرکت شهر خودرو روبرو شده است و به همین خاطر نیز مدیران شرکت پدیده، انتقال تیم را مشروط به گرفتن تاییدیه از هیات‌مدیره شرکت خود برای واگذاری امتیاز در جلسه آینده اعلام کرده‌اند.

 

به بیرون درز کردن این اخبار هواداران پدیده را بشدت برآشفته کرده بود تا پیج های هواداری پدیده برای امروز و فردا مکان‌هایی را تجمع و اعتراض به عدم انتقال تیم فوتبال این باشگاه مشخص کنند؛ اقدامی که برای جلوگیری از آن باشگاه پدیده وارد کار شد.

 

در اطلاعیه باشگاه پدیده آمده است :«به دنبال تماس ها و پیگیری های فراوان مردم عزیز مشهد به ویژه هواداران پرشور و فهیم باشگاه پدیده خراسان، در خصوص روند انتقال مالکیت این باشگاه و حل مشکلات تیم فوتبال پدیده خراسان، به اطلاع می‌رساند این مطالبه به حق شما عزیزان به جد از سوی مسئولین استانی خراسان‌رضوی و نیز مسئولین شهری مشهد در حال پیگیری است و انشالله ظرف روزهای آینده نیز نتیجه آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

لذا از هواداران گرامی خواهشمند است، ضمن حفظ آرامش اخبار مربوط به این موضوع را تنها از مبادی رسمی باشگاه پدیده پیگیری و از انجام تجمعات غیرقانونی جدا خودداری فرمایید. برخود لازم می‌دانیم بار دیگر از دغدغه‌مندی شما مردم فهیم مشهد به ویژه هواداران گرامی باشگاه پدیده که به شدت از وضعیت فعلی تیم احساس نگرانی می‌کنید تشکر و قدردانی نماییم و مجددا تاکید می‌کنیم که مسئولین محترم به سرعت و با جدیت همچون گذشته در حال پیگیری امور انتقال مالکیت باشگاه می‌باشند.»

پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 

آخرین تقابل دو تیم در چارچوب هفته دهم این فصل لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با برتری یک بر صفر طلایی پوشان به پایان رسید. سپاهان و پرسپولیس تا کنون ۸۱ مرتبه مقابل هم ایستاده‌اند که ۲۷ بار سرخپوشان تهران برنده شده‌اند، ۲۱ بار نماینده اصفهان برنده شده و ۳۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. 

حواشی آخرین رویارویی دو تیم به شرح زیر است: 

*یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه با علی خسروی ناظر ویژه داوری و عضو کمیته داوران خوش و بش کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*سرمربی سابق تیم پرسپولیس از سوی هواداران تیمش به شدت تشویق شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*نبیل باهویی از لیست پرسپولیس خط خورد و جایی در میان بازیکنان اصلی و ذخیره نداشت.

*رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و احسان پهلوان چهار بازیکن ترکیب اصلی سپاهان یودند که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند.

*گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، میلاد سرلک و دانیال اسماعیلی‌فر از ترکیب اصلی پرسپولیس پیش‌تر پیراهن سپاهان را پوشیده بودند.

*هواداران سپاهان پیش از شروع بازی علیه بیرانوند شعار دادند که با واکنش این دروازه‌بان همراه شد.

*چند دقیقه پیش از شروع بازی مقابل در ورودی ورزشگاه نقش جهان ازدحام شده بود.

*جو ورزشگاه نقش جهان قبل از مسابقه با طرح‌های هواداران سپاهان بسیار جذاب شده بود.

*بازیکنان سپاهان در نیمه دوم با ۵ دقیقه تأخیر وارد زمین شدند.

*کادرفنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی به تصمیمات داور معترض بودند.

*موعود بنیادی‌فر داور بازی در دقایق پایانی به ژوزه مورایس بابت اعتراضش کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز