Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:48:44 GMT

دمای هوای تهران هفت درجه کاهش می یابد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۵۵۸۴

دمای هوای تهران هفت درجه کاهش می یابد

تهران- ایرنا- اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: دمای هوای استان تهران از روز شنبه(8 دی ماه) سه تا هفت درجه کاهش می یابد.

اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت اعلام کرد: براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت پنجشنبه تا اواخر وقت جمعه در استان تهران در بعضی از ساعات بارش باران و در نیمه شمالی استان بارش باران، برف و مه پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اطلاعیه ادامه داده است: شدت بارش در ارتفاعات شمالی استان است همچنین جمعه اوایل شب در پاره ای نقاط بخصوص مناطق جنوبی استان وزش باد شدید خواهیم داشت و در روز شنبه دمای هوا در سطح استان سه تا هفت درجه کاهش می یابد.
اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین به شهروندان تهرانی توصیه کرده است تا در این مدت از اطراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و برای عبور از جاده های کوهستانی و برف گیر تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.
همچنین بر اساس این گزارش کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه به ترتیب (6-13)، ( 3-11) و (1-8) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
این گزارش همچنین آبعلی را با منفی 3 درجه سردترین و فرودگاه امام خمینی (ع) و شهریار را با 15 درجه گرمترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته اعلام کرده است.
تهرام/3036// 6139/1772

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جغرافيا پيش بيني آب و هوا هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای در جزایر هرمزگان افزایش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان از افزایش دمای هوای استان و جزایر در روزهای آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، مرضیه سی‌سی‌پور امروز با اعلام این خبر و با اشاره به ناپایداری وضعیت جوی در اقصی نقاط هرمزگان به دلیل استقرار سامانه همرفتی، اظهار داشت: از ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب دریا در محدوده تنگه هرمز متلاطم خواهد بود و از همین رو شناورهای سبک تفریحی و صیادی باید جوانب احتیاط را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود از سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته جاری شاهد افزایش بیشینه دما در استان باشیم، خاطرنشان کرد: در این مدت زمان به دلیل فعالیت سامانه همرفتی در بسیاری از نقاط به ویژه در مناطق شرقی، غربی و برخی از نقاط دریایی و جزایر شاهد رگبار پراکنده باران و وزش شدید تندباد خواهیم بود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • دمای هوای در جزایر هرمزگان افزایش می‌یابد