Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@20:23:47 GMT

ملی پوش سابق: کشتی همدان هنوز توانمند است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۵۵۹۲

ملی پوش سابق: کشتی همدان هنوز توانمند است

محمدحسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازگشت کشتی این استان به سطح اول کشور دور از دسترس نیست و نیاز به برنامه ریزی مدون دارد.
وی اضافه کرد: به هر حال استفاده بهتر از فرصت ها کشتی گیر قهرمان را معرفی می کند و باید بیش از این تمرین و تجربه کسب کرد.
سلطانی اظهار داشت: برگزاری اردوهای متوالی نیاز اصلی کشتی همدان برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت است که این رویه باید با حمایت مسئولان، تامین منابع مالی و برنامه ریزی لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در روز نخست انتخابی تیم ملی با وجود تلاش وافر کشتی گیران استان شاهد کسب یک سهمیه حضور در جام بین المللی تختی بودیم و امیدوارم در روز دوم به تعداد آن افزوده شود.
دبیر هیات کشتی همدان خاطرنشان کرد: کشتی همدان از ظرفیت های بالقوه ای برخوردار است منتهی قبل از هر اقدامی نیاز به همدلی و اتحاد بین مربیان و پیشکسوتان احساس می شود.
وی افزود: این استان مملو از مربیان صاحب نام و باتجربه است که می توانند کشتی همدان را به روزهای اوج خود بازگردانند.
مرحله نخست انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور هم اینک در سالن شهدای هفتم تیر تهران جریان دارد.
برای نخستین بار 15 کشتی گیر منتخب این استان در مرحله انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور شرکت دارند.
برترین های این پیکارها مجوز حضور در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام بین المللی جهان پهلوان تختی که بهمن ماه برگزار می شود را کسب می کنند.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پیشکسوتان تیم های ملی کشتی کشتی کشتی آزاد و فرنگی منابع مالی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی