Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله «سید محمود هاشمی» شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز پنجشنبه با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان کشوری و لشگری در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.


به گزارش خرداد از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در این مراسم که اعضای خانواده و بستگان آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رؤسای قوای سه‌گانه، علما و روحانیون، مسئولان کشوری و لشکری، شخصیت‌ها، سفرا و میهمانان خارجی و اقشار مختلف مردم حضور دارند، قاریان، آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند و ذاکران اهل بیت (علیهم‌السلام) به مداحی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حجت‌الاسلام «کاظم صدیقی» در سخنانی، نزول هدایت را لطف دائمی پروردگار بر بندگان خود دانست و با اشاره به نقش مهم علمای دین در این مسیر، گفت: آیت الله هاشمی‌شاهرودی از جمله فقیهان بزرگ و برجسته‌ای بود که با وجود قرار داشتن در قله‌های علم و معرفت، هیچ‌گاه از عمل به تکالیف اجتماعی و انقلابی خود غافل نشد و با ولایتمداری کامل تا آخرین لحظه مفتخر به خدمتگزاری مردم و نظام اسلامی بود.به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی پس از تحمل یک دوره بیماری، شامگاه دوشنبه سوم دی ماه در 70 سالگی دعوت حق را لبیک گفت. آیت الله شاهرودی متولد 1327 در شهر نجف و از سال 1373 در دوره های سوم، چهارم، پنجم، ششم و هفتم، عضو شورای نگهبان بود.مراسم تشییع رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، فقیه عالیقدر و استاد بزرگ حوزه‌ علمیه، دیروز با اقامه نماز میت توسط آیت الله خامنه ای در محل مصلای امام خمینی (ره) و با حضور جمع زیادی از مردم، روسای قوای سه گانه، مقامات، مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.پیکر آیت الله شاهرودی سپس در قم تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به خاک سپرده شد. برچسب ها: رهبر معظم انقلاب ، آیت الله هاشمی شاهرودی ، حسینیه امام خمینی

منبع: خرداد

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب آیت الله هاشمی شاهرودی حسینیه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ی یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.


 به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم دکتر مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.


 از عموم مردم عزیز بویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد