Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ماموران پلیس در تعقیب و گریز یک ساعت و نیمی در اتوبان های تهران موفق به دستگیری راننده پراید شدند.

حجم ویدیو: 9.70M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34

به گزارش رکنا، ماموران پلیس Police بامداد چهارشنبه 28 آذرماه سال جاری در گشت شبانه پلیس آگاهی تهران در منطقه دروازه غار به خودروی پراید سفید رنگی مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروی پراید بلافاصله پس از نزدیک شدن ماموران پا به فرار Escape گذاشت و همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

ماموران پس از یک ساعت و نیم تعقیب و گریز وارد اتوبان یادگار امام «ره» شدند، خودروی بنز گشت پلیس از مسیر خارج و با گاردریل کنار اتوبان برخورد می کند

خودروی ماموران پلیس در این حادثه Incident تخریب و در کنار اتوبان متوقف شد و راننده پراید که در آیینه خودرویش شاهد این حادثه بود توانست از سایه پلیس فرار کند.

تیم‌های پلیسی به سرعت در صحنه تصادف Crash Crash خودروی پلیس با گاردریل حاضر شدند و 2 مامور مجروح توسط تیم‌های امدادی اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و تجسس‌های پلیسی برای دستگیری 2 مرد پراید سوار به صورت ویژه در محل فرار متهمان آغاز شد.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت 3 بامداد چهارشنبه ماموران گشت کلانتری در کنار اتوبان یادگار امام «ره» به 2 مرد جوان که در حال پیاده روی بودند مشکوک شدند.

ماموران در این مرحله به سراغ 2 مرد جوان رفته و با توجه به رفتار و حرکات 2 جوان مرموز دستور دستگیری آنها صادر شد.

تیم پلیسی 2 مرد جوان که احتمال می‌دادند همان متهمان فراری در صحنه تعقیب و گریز پلیسی هستند را به محل واژگونی خودروی پلیس منتقل کردند و در ادامه با توجه به فیلم صحنه تعقیب و گریز متهمان شناسایی شدند.

همین کافی بود تا سارق جوان به سرقت Stealing Stealing خودرویش اعتراف کند و در ادامه ادعا کرد که برادرش در این سرقت نقشی نداشته و بیگناه است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عکس/ این مرد راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات بود! تجاوز به دختر 11 ساله در خانه مجردی پسر جوان+ عکس روسری را از سرم برداشتم و حرکات ناشایستی انجام دادم / نمی دانم چه کسی فیلمبرداری کرد 3مقصر اصلی مرگ دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات مشخص شد+ عکس حال شهرام ناظری وخیم است/ او در بیمارستان بستری شد مازیار می دانست شوهر دارم و فقط به فکر لکه دار کردن آبرویم بود نقشه پلید 2 زن برای مسافر مرد یک هتل معروف تهران / در هتل چه گذشت؟ انتشار اولین تصاویر از 2 پلیس که در بامداد امروز کرمان شهید شدند ! فیلم کتک زدن وحشیانه مامور پلیس توسط راننده پراید / وزیر کشور دستور پیگیری داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دلیل محرمانه بودن حادثه سقوط اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات چه بود؟ اعتراف هولناک مخترع جوان برای قتل بازرگان بیرجندی + عکس مرگ تلخ پدر و دختر دانشجویش در اتوبوس مرگ علوم تحقیقات / نام راننده اتوبوس هم اعلام شد ناگفته های خانواده دانشجویان کشته شده در اتوبوس مرگ علوم تحقیقات / در پزشکی قانونی چه گذشت؟ + عکس راز زنبیل زرد این زن خوش چهره چه بود؟ / ستار شوهرم همیشه دوست داشت در خانه تنها باشد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police فرار Escape حادثه Incident تصادف Crash فیلم سرقت Stealing اخبار حوادث ماموران پلیس پلیس ماموران تهران ساعت تحقیقات عکس اتوبوس دانشجویان حادثه تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد دختر فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب | ویدئو

دریافت 23 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این استان دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار مرتع و ۱۸۸ هزار هکتار عرصه جنگلی است.

کد خبر 847431 منبع: ایرنا برچسب‌ها قاچاق خبر مهم گیاهان و درختان استان آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • ببینید | تصاویری از عملیات تعقیب و گریز پلیس با قاچاقیان چوب در تبریز
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • لحظه تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب | ویدئو
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران