Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسماعیل حسینی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کالاها به ارزش 747 میلیون و 117 هزار دلار به مقصد 77 کشور جهان از جمله عراق، افغانستان، ترکیه، پاکستان، ارمنستان، آذربایجان، بلغارستان و گرجستان صادر شده است.
وی ادامه داد: صادرات کالاهای استان مرکزی در این مدت نسبت به مدت مشابه قبل از نظر وزنی هفت و از نظر ارزشی 6 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست گمرکات استان مرکزی خاطرنشان کرد: 354 هزار و 478 تن کالا به ارزش 195 میلیون و 277 هزار دلار از گمرک ساوه، 48 هزار و 373 تن به ارزش 41 میلیون و 211 هزار دلار از منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان در شهرستان زرندیه، 373 هزار و 159 تن به ارزش 179 میلیون و 947 هزار دلار از گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه به خارج از کشور صادر شده است.
حسینی گفت: انواع هیدروکربورها، پلی اتیلن سبک خطی، پلی پروپیلن، پلی اتیلن سنگین، شمش، آبمیوه و رانی، شیشه، انواع بلور و چیپس عمده کالاهای صادر شده از استان مرکزی در سال جاری بوده است.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت 123 هزار و 273 تن کالا به ارزش 275 میلیون و 977 هزار و 74 دلار به استان مرکزی وارد شده که نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر وزنی 22 و ارزشی چهار درصد رشد دارد.
سرپرست گمرکات استان مرکزی گفت: این کالاها از مبدا 57 کشور جهان از جمله چین، ترکیه، آلمان، ایتالیا، هند، یونان، امارات متحده عربی، تایلند و اسپانیا به این استان وارد شده است.
حسینی ادامه داد: ماشین آلات، پاکت بسته بندی، کنسانتره، تکه میوه، پوره، قوطی و کویل آلومینیومی و درب آسان بازشو از جمله عمده کالاهای وارد شده به استان مرکزی در این مدت بوده است.
وی خاطرنشان کرد: 310 پرونده قاچاق کالا نیز به ارزش 283 میلیارد و 453 میلیون ریال در این مدت در گمرکات استان مرکزی تشکیل شد که در قیاس با 9 ماه پارسال از نظر ارزشی 150 درصد افزایش و از نظر وزنی 24 درصد کاهش دارد.
سرپرست گمرکات استان مرکزی گفت: موتور سیکلت، لوازم خانگی برقی و غیر برقی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و پتو از جمله کالاهای قاچاق کشف شده امسال در این استان بوده است.
حسینی افزود: گمرکات استان مرکزی امسال 671 میلیارد و 184 میلیون ریال درآمد ملی و استانی داشته که شاخص مذکور نسبت به مدت مشابه قبل 36 درصد افزایش دارد.
وی ادامه داد: میزان درآمد مالیات بر ارزش افزوده گمرکات استان مرکزی در این مدت 790 میلیارد و 443 میلیون ریال بود که نسبت به مدت مشابه پارسال سه درصد رشد دارد.
استان مرکزی با 12 شهرستان و یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت از قطب های مهم صنعتی و کشاورزی کشور است.
1955/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان مرکزی امارات متحده عربی دلار گرجستان مالیات بر ارزش افزوده جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری گفت: یک شرکت چینی ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تهیه ماشین آلات کشاورزی و راه اندازی خط تولید این تجهیزات با هدف افزایش مکانیزاسیون کشاورزی در مازندران سرمایه گذاری خواهد کرد    سید عباس حسینی افزود: این شرکت در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی را از چین وارد می‌کندشد و در گام‌های بعدی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران راه اندازی خواهد شد   او با بیان این این سرمایه گذاری در راستای تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین انجام می‌شود، ادامه داد: ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار پارسال از مازندران به چین صادر شده و بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرده است. مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: همکاری مازندران و شرکت‌های چینی چند بعدی است و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استان‌های چین نیز در دستور کار قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا