Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@22:49:21 GMT

هافبک جوان پرسپولیس در راه تبریز؟

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۶۸۲۹

هافبک جوان پرسپولیس در راه تبریز؟

احسان علوان زاده هافبک جوان پرسپولیس که امسال در ترکیب این تیم فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کرد، حالا یکی از نفراتی است که احتمالا از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نیم فصل جدا می‌شود.

در این خصوص یکی از باشگاه‌های خواهان علوان زاده ماشین سازی تبریز است. در این باره ماشین سازان صحبت‌هایی را با علوان زاده انجام دادند و توافقاتی نیز حاصل شده، اما هنوز چیزی قطعی نیست و سر گرفتن این انتقال منوط به رضایت باشگاه پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است روز شنبه علوان زاده با مسئولان پرسپولیس درباره پیشنهاد ماشین سازی صحبت کند و باید دید چه اتفاقاتی در این جلسه رخ می‌دهد و تکلیف این هافبک جوان چه خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه ماشین سازی احسان علوان زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان اسکواش ایران به همت هیأت اسکواش آذربایجان شرقی، به میزبانی تبریز با حضور ۲۲ ورزشکار دختر از ششم اردیبهشت ماه در خانه اسکواش تبریز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یسنا ولیزاده بازیکن کمتر از ۱۳ سال البرز تنها نماینده دعوت شده به اردوی تمرینی تیم‌های ملی است که برای دومین بار متوالی در تمرینات حاضر شده است.

مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان مربیان تیم ملی نوجوان و جوانان و حنانه حقیقی و نیره هاشمی از آذربایجان شرقی به عنوان دستیاران مربی منصوب شدند.

کد خبر 6090923

دیگر خبرها

  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو