Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@11:29:44 GMT

پشت‌پرده خط خوردن حسینی از تیم ملی

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۶۹۷۹

به گزارش پارس نیوز، حسینی امیدوار بود همراه با تیم ملی عازم جام ملت‌ها شود. او نقشه‌های زیادی در سر داشت ولی کی‌روش روی نامش خط قرمز کشید تا این بازیکن را برای دومین بار از یک تورنمنت کنار بگذارد. حسینی در استقلال فیکس نیست و طبیعتاً کی‌روش باید به او فرصت می‌داد تا خودی نشان دهد، به همین دلیل تصمیم گرفت در بازی فلسطین این بازیکن را میدان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که نیازمند توانسته بود در تمرینات نظر کی‌روش را جلب کند، سرمربی تیم ملی ترجیح داد دیگر او را در بازی با فلسطین به میدان نفرستد. حسینی در این مسابقه بدشانس بود چراکه بعد از تغییرات در ترکیب ایران دچار افت شد و در وقت‌های اضافه گل خورد. در این بازی حسینی یک سیو خوب داشت ولی ظاهراً کی‌روش معتقد است این بازیکن روی گل خورده ایران مقصر بوده است. به همین دلیل تصمیم گرفت روی نام این بازیکن خط قرمز بکشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی استقلال بازی سرمربی تیم ملی فلسطین ایران پشت پرده تیم ملی دروازه بان پارس حسینی پارس نیوز خط خوردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقا سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم‌های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • در زمستان پیاز سبز بخورید!
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!