Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@15:38:11 GMT

اتمام مسکن مهر پردیس در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۷۳۹۲

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، مهدی هدایت در نشست بررسی مسائل مسکن مهر با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در 4 فاز پردیس 82 هزار مسکن مهر جانمایی شده که 33 هزار واحد آن مربوط به فاز 11 (شرکت ترکیه‌ای کوزو) است.

وی با بیان اینکه ساخت این واحدها در حال حاضر 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: در بخش آماده‌سازی، زیربنایی و روبنایی به ترتیب پیشرفت فیزیکی 61 درصد، 51 و 55 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال 98 به پایان می‌رسد، گفت: با پیگیری‌های انجام شده مسائل چندین ساله مربوط به محوطه‌سازی، زیربنایی، آماده‌سازی و ... برطرف شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس ادامه داد: برای پروژه‌های فاز 11 از محل مشارکت ساخت سایت‌های تجاری کل روبناها به ارزش حدود 240 میلیارد تومان توسط شرکت ترکیه‌ای کوزو اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در فازهای 5 و 9 بنا به دلایلی پروژه‌ها متوقف شده بود، تصریح کرد: به دلیل توان ضعیف پیمانکاران این فاز، با مجموعه سپاصد و مجموعه راهداری ایران قراردادی به ارزش 400 میلیارد تومان امضا شده تا علاوه بر تکمیل آماده‌سازی و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر، زیرساخت‌های مربوط به شبکه برق، آب و فاضلاب نیز اجرا شود.

هدایت همچنین با اشاره به اینکه تا آخر سال آینده کل عملیات اجرایی فاز 8 به پایان می‌رسد، بیان کرد: بر اساس مصوبه دولت 800 میلیارد تومان از آورده متقاضیان مسکن مهر برای اجرای تقاطع‌های ایمن و دسترسی به آزادراه و بزرگراه در 3 فاز هزینه شده است؛ با توجه به افزایش قیمت‌ها، برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر درخواست داریم با مصوبه دولت از محل فروش عرصه مسکن مهر این 800 میلیارد تومان را به ساخت واحدها برگردانیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس همچنین از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد که وام 40 میلیون تومان مسکن مهر به 45 میلیون تومان در شهر پردیس افزایش یابد.

وی با بیان اینکه 2500 واحد مسکن مهر در شهر پردیس کمبود داریم که دلیل آن وجود معارض بوده است، اظهار کرد: متقاضیان این پروژه‌ها آورده خود را سال 91 واریز کرده‌اند و علاقه‌ای ندارند به پرند یا هشتگرد بروند. پیشنهاد ما این است که در کار سایت کوزو یک سایت 70 هکتاری وجود دارد که ما می‌توانیم این تعداد واحد را بر اساس اعلام آمادگی شرکت ترکیه‌ای 18 ماهه بسازیم. از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهیم با این درخواست موافقت کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد

استاندار سمنان گفت: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، استان سمنان با پیشرفت ۵۵ درصدی توانست رتبه سوم کشور را در طرح نهضت ملی مسکن به دست بیاورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای مسکن استان سمنان اظهار کرد: مبحث صدور نشدن مجوز لازم برای پرداخت تسهیلات در حوزه نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار داشته است و پیگیری خواهد شد.

وی افزود: ما در بحث نهضت ملی مسکن در جایگاه خوبی قرار داریم، لذا جلسات متناظر در سطح شهرستان‌های استان نیز در بحث طرح نهضت ملی مسکن برگزار شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه در سراسر استان پروژه‌ها در حوزه نهضت ملی مسکن به خوبی در حال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: پیمانکاران پروژه‌های نهضت ملی مسکن، از پتانسیل امکانات، مصالح و نیروی انسانی موجود در سطح استان به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

هاشمی تصریح کرد: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، استان سمنان با پیشرفت ۵۵ درصدی توانست رتبه سوم کشور را در طرح نهضت ملی مسکن به دست بیاورد.

وی ادامه داد: مصوبات شورای مسکن استان سمنان ضمانت اجرایی داشته است و تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی باید در خصوص اجرای هرچه بهتر مصوبات همراهی لازم را داشته باشند.

کد خبر 751514

دیگر خبرها

  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • وعده‌های مدیریتی « تاکید بر اتمام هرچه سریع‌تر آزادراه ارومیه-تبریز» ادامه دارد
  • ◄ پیش بینی ناامیدکننده کارشناسان: اتمام فاز ۲ فرودگاه امام در سال ۱۴۵۰
  • مسکن؛ مهم‌ترین اولویت‌ سفر دور دوم رئیس‌جمهور به قم است
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است