Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@12:12:07 GMT

رم زیر زباله

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۷۷۲۰

‍‍‍‍‍‍

انباشت صدها تن زباله در خیابان های پایتخت ایتالیا در آستانه سال نوی میلادی ، خشم رمی ها را در پی داشته است . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مردم رم از انباشت زباله ها در خیابان ها به تنگ آمده اند.  دانلود    

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رم ایتالیا زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا

ایسنا/گیلان شهردار اسالم با اشاره به اجرای طرح تفکیک از مبدا با محوریت آموزش دانش آموزان در مدارس، خاطرنشان کرد: روزانه ۱۵ تن زباله تولیدی داشتیم که با تفکیک از مبدا، پنج تن آن کاهش یافت البته با حضور گردشگران شاهد افزایش تولید زباله هستیم.

سیف الله صداقت دوست امروز، ۱۳ اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش بودجه شهرداری اسالم از ۲۴ میلیارد تومان در سال گذشته به ۴۸ میلیارد تومان در سال جاری، اظهار کرد: احداث بلوار ۶۰۰ متری و بهسازی خیابان کشاورز اسالم در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه احداث یادمان مزار شهدای اسالم با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومانی تا هفته دولت به اتمام می رسد، افزود: سال گذشته با ۱۸۴ تن آسفالت اقدام به آسفالت معابر و خیابان ها کردیم و تا پایان این دوره شورا و شهرداری اسالم، کوچه فاقد آسفالت نخواهیم داشت؛ البته برای زیرسازی نیازمند مصالح هستیم که با حمایت فرمانداری و دادستانی انجام خواهد شد.

شهردار اسالم در ادامه از اجرای طرح بازیافت زباله در این شهر از ۹ ماه گذشته خبر داد و عنوان کرد: نیازمند ۲۰۰۰ مترمربع عرصه جهت دفن و تفکیک زباله و بازیافت هستیم؛ البته اداره منابع طبیعی شهرستان تالش با واگذاری عرصه موافقت کرده و نیازمند تایید اداره حفاظت محیط زیست هستیم.

صداقت دوست با بیان اینکه روزانه ۱۰ تن زباله تولید می شود، تاکید کرد: برخی از روستاها نیز زباله های خودشان را به شهر اسالم می آورند و در ایام تعطیلات نیز شاهد تولید زباله هستیم که حجم زباله روزانه را تا ۲۵ تن افزایش می دهد.

وی با اشاره به اجرای طرح تفکیک از مبدا با محوریت آموزش دانش آموزان در مدارس، خاطرنشان کرد: روزانه ۱۵ تن زباله تولیدی داشتیم که با تفکیک از مبدا، پنج تن آن کاهش یافت؛ البته با حضور گردشگران شاهد افزایش تولید زباله هستیم.

شهردار اسالم رودخانه ناورود اسالم را بزرگترین و وحشی ترین رودخانه گیلان دانست و متذکر شد: پل ناورود سال ۹۸ بر اثر سیلاب تخریب شد که تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ همچنین بالغ بر ۱۰۰ متر دیواره سازی شده است.

وی اسالم را دارای ۱۷.۵ هکتار اراضی ساحلی دانست و یادآور شد: در راستای دستورات دولت سیزدهم و تاکید استاندار، موفق به آزادسازی حریم ۶۰ متری اسالم به طول یک کیلومتر شدیم و طرح سالم سازی داریم.

صداقت دوست از کاشت ۱۵۶۰ اصله نهال در اراضی ساحلی اسالم خبر داد و بیان کرد: ۱۵ اتاقک گردشگری نیز احداث شده و در حال احداث سرویس های بهداشتی هستیم.

وی با بیان اینکه در تابستان گذشته ۴۰ هزار نفر به ساحل اسالم آمدند، عنوان کرد: نیازمند اعتبار برای ساماندهی گردشگران هستیم؛ البته آماده سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان هستیم که لازمه آن افزایش قرارداد واگذاری عرصه توسط اداره منابع طبیعی از ۱۵ سال به ۴۵ سال است.

شهردار اسالم، با اشاره به زیبایی های منطقه و گردشگرپذیری آن، تاکید کرد: به زودی جشن های تابستانه بومی و محلی را در ساحل اسالم برگزار می کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • چرا نمی‌توانیم همه زباله‌های‌مان را داخل آتشفشان‌ها بسوزانیم؟
  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله