Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا هم در مورد جنجال های بازی اینتر-ناپولی صحبت کرده است.

طرفداری - درگیری طرفداران اینتر و ناپولی، قبل و در جریان بازی این دو تیم، جنجال های زیادی ایجاد کرد. کولیبالی، بازیکن ناپولی با توهین های نژادپرستانه مواجه شد، چهار طرفدار ناپولی زخمی شدند و یک طرفدار اینتر هم در یک تصادف عمدی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در مورد احتمال تعلیق مسابقات سری آ به خاطر جنجال های بازی اینتر-ناپولی اظهار داشت:

نمی دانم. فعلا همه چیز نامشخص است. باید این مسائل را بررسی کنیم. باید به خوبی فکر کنیم و با همکاری هم اقدامات لازم را انجام دهیم. این یک مشکل در نظم عمومی است و باید مدیریت شود. حالا چه بازی ها برگزار شوند چه برگزار نشوند.

وی در ادامه افزود:

واقعا دیگر کافی است. دیگر نمی توان این اتفاقات را تحمل کرد. فوتبال میراثی برای طرفداران واقعی این ورزش است. باید از آن در برابر کسانی که فوتبال را وسیله ای برای ایجاد تنش می دانند، دفاع کرد. من هم مثل تمام مسئولین دیگر این اتفاقات را محکوم می کنم. خشونت چه به شکل کلامی چه به شکل فیزیکی و نژادپرستی محکوم است. ما چنین اقداماتی را تحمل نخواهیم کرد. ما اعتماد کامل به قانون و سیستم قضایی داریم. مطمئنم مسببین این خشونت ها به سرعت مجازات خواهند شد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا پیشنهاد می کند با تغییر قوانین، نحوه برخورد با طرفداران افراطی تغییر کند:

تا جایی هم که به فدراسیون فوتبال ایتالیا مربوط است ما شدیدترین برخورد را خواهیم داشت. چون کاملا مشخص است که جو ملتهب و خطرناک موجود اجازه نمی دهد مسابقات فوتبال در آرامش برگزار شوند. من با وزیر کشور ایتالیا و مدیران مربوطه در دستگاه های امنیتی مشورت خواهم کرد و در جلسه بعدی شورای فدرال، درخواست تغییر قوانین موجود را ارائه خواهم کرد. باید راه را برای اجرای ساده تر قوانین امنیتی و بازدارنده باز کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»

اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر» واکاوی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «فوتبال برتر» امشب با بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتسال بعد قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌ها، مهمان امشب برنامه خواهند بود.

«فوتبال برتر»؛ دوشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود