Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد بر ضروت بسیج همه امکانات و تجهیزات روزآمد برای ارائه خدمات خوب به گردشگران و کیشوندان، زیبا سازی جزیره کیش، پیش بینی و مدیریت رخدادها، و استفاده از نقطه نظرات سازنده تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری روز پنجشنبه در نخستین جلسه کمیته بحران این جزیره که با حضور مصطفی خانزادی رییس کمیته بحران و نمایندگان معاونت ها و شرکت های تابعه سازمان، ادارت ونهادها و نیروهای نظامی وانتظامی افزود: وظیفه ای سنگینی بر عهده ما است و توقعی که هموطنانمان از ما دارند این است که تا نیازها را بشناسیم و با برنامه ریزی، خدمات با کیفیت مطلوب به آنان ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بر زیبا سازی شهر با همکاری بخش خصوصی بویژه در مبادی ورودی تاکید کرد و افزود: اقدام در حوزه زیبا سازی شهری و ارائه خدمات مطلوب، نه تنها هزینه محسوب نمی شود بلکه یک ضرورت و سرمایه گذاری زود بازده برای جذب گردشگر است.
وی تاکید کرد: وظیفه ما این است که بهتر از سال های قبل و با استفاده از استاندارد های جهانی و بین المللی در تعامل با افراد و بهرگیری از تجربیان و جلسات جدی در حوزه زیبا سازی و عمران شهری، کیش را متحول کنیم.
مظفری همچنین تاکید کرد: باید به بهترین شکل ممکن در رفتار میزبانی کنیم و رفتار شایسته با گردشگران و شهرو ندان را به همه مجموعه ها و کارکنان آموزش دهیم.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این نکته که ارائه خدمات و امکانات مناسب حق مردم و وظیفه ما است افزود: همه ما در کنار هم و با استفاده از تجربیات مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر نهادها وارگان ها، برخی اتفاقات را باید بگونه ای پیش بینی کنیم که در زمان بحران بدانیم چه کاری باید انجام شود.
مظفری اضافه کرد: رخداد های نامطلوب توجیهی ندارد، لذا باید تلاش کنیم آماده هر شرایطی باشیم و از حوادث ناگوار جلو گیری کنیم.
دکتر مظفری گفت: نکته قابل ملاحظه این است که حجم مسافران در جزیره کیش با سرزمین اصلی قابل مقایسه نیست اما شرایط جزیره کیش شرایطی خاصی است به همین دلیل باید آمادگی کامل برای مواجهه با بحران و ارائه خدمات با کیفیت را داشته باشیم.
وی همچنین خواستار ایجاد مکانیزم فعال نظر سنجی عملیاتی برای کل سال بویژه ایام نوروز شد و گفت: در بین گردشگران کیش افرادی هستند که دانش، تجربه و حساسیت های خاصی دارند،علاقه مند به کشور و توسعه آن هستند، بار مشورتی خوبی برای ما دارند و حتما از نقطه نظرات آنها با ابزاری مثل نظرسنجی استفاده می کنیم.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر استفاده از اپلیکیشن هایی بدون واسطه که گردشگران بتوانند در خصوص برنامه های نوروزی و امکانات، زمان برنامه ها ، تغییرات زمانی در اجرای یک برنامه و اطلاعات رزرو آگاه شوند گفت: در کیش باید کار هایی انجام شود که تفاوت میان جزیره و سرزمین اصلی کاملا مشهود باشد و با شناسایی جامعه هدف، اطلاع رسانی و دسترسی به اطلاعات وخدمات از بسترهای الکترونیکی باید صحیح و کامل باشد.
وی در پایان گفت: در خصوص اسکان مسافران و گردشگران نیز باید تلاش کنیم با رعایت حداقل ها باعث رضایتمندی گردشگران باشیم تا از سفر به کیش خاطره ای خوب داشته باشند.
رییس کمیته بحران کیش نیز در این نشست با تاکید برلزوم آمادگی همه بخش ها برای مواجهه با شرایط بحرانی وحوادث گفت: در حوزه اسکان نوروزی برای مواقع عادی وبحرانی باید تمهیداتی پیش بینی شود. همچنین در خصوص تردد خودروها درمواقع بحران وشلوغی باید طرح ترافیکی تهیه واجرا شود.
در این جلسه هریک از اعضا گزارشی از اقدامات و مشکلات حوزه کاری خود را درخصوص مواجهه با بحران و تمهیدات لازم برای ایام نوروز ارائه کردند.
1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گردشگري خدمات كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • صحنه ای زیبا از تخم‌گذاری یک پرنده روی آب در تالاب انزلی | ویدئو
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت