Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@10:04:51 GMT

باند سارقان خودرو در استان قزوین متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۸۰۵۴

باند سارقان خودرو در استان قزوین متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و متلاشی شدن باند سارقان خودرو در قزوین خبر داد. ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی محمودی اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح استان و ایجاد جو نگرانی در بین شهروندان موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: ماموران کلانتری «بیدستان» شهرستان «البرز» حین گشت‌زنی یک سارق را حین سرقت از داخل خودرو مشاهده و بلافاصله سارق را حین فرار دستگیر کردند. 

باند سارقان منزل در اصفهان متلاشی شدباند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه ‌در اردبیل منهدم شدانهدام باند سارقان با 114 فقره سرقت در استان قزوین

وی افزود: پس از دستگیری سارق نیز خودروی وی توقیف و در بازرسی از داخل آن تعدادی سند خودرو کشف و متهم به مقر پلیس منتقل شد.

 فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: متهم در بازجوئی فنی ماموران پلیس آگاهی شهرستان البرز به 5 فقره سرقت خودرو از شهرستان های قزوین، البرز و آبیک با همدستی 2 سارق دیگر اعتراف کردند. 

محمودی عنوان کرد: همدستان سارق و یک مالخر در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل دستگیری 3 دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه وانت بار و  یک عدد پلاک خودرو که برابر اعتراف سارقان خودرو به طور کلی اوراق شده بود کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی فنی پلیسی به 25 فقره سرقت خودرو و رها کردن خودروها پس از سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح استان اعتراف که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ح

R41364/P/S6,63/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل شبکه هوایی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و خسارت وارده به تأسیسات برقی در شهرستان دشتستان، لذا شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت سه نفر سارق از عاملان اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، با بیان اینکه محل اختفا اعضای این باند، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: در این ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6086943

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد