Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@18:18:57 GMT

شوت‌زن‌ترین بازیکن نیم فصل اول لیگ

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۸۱۹۷

در این فصل صحبت از شوت راه دور شود، احتمالاً همه یاد گل کامیابی‌نیا به سایپا میفتند، ولی چند تیم و چند بازیکن شوت‌زن‌تر هم در لیگ هجدهم بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ه تراکتورسازی و نه نفت آبادان شوت‌زن‌ترین تیم لیگ هجدهم نبودند، ولی بیشتر از همه تیم‌های لیگ از راه دور شوت گل زدند. هر کدام از این دو تیم در این فصل شش شوت از پشت محوطه جریمه گل زدند که بهترین آمار در بین تیم‌های لیگ برتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم در حالی که طبق آمار متریکا، ذوب‌آهن در هر نود دقیقه از این فصل، ۱۲.۷ شوت می‌زند، ولی تراکتور و نفت آبادان کمتر از این تیم شوت می‌زنند. حتی پدیده هم بیشتر از این دو تیم شوت در چارچوب می‌زند و به طور متوسط در هر مسابقه ۴.۳ شوت به چارچوب حریفانش می‌زند. تعداد شوت در چارچوب نفت آبادان فقط ۳.۲ و تراکتورسازی هم ۴.۱ است. آمارهایی که نشان می‌دهد این دو تیم خیلی زیاد هم شانس گلزنی‌شان را از طریق شوت دنبال نمی‌کنند، ولی هر بار که شوت می‌زنند، خطرناک است.

در هر دو تیم، بازیکنانی با توانایی بالا در زدنِ شوت حضور دارند که می‌توانند دروازه هر حریفی را با خطر مواجه کنند. در نفت آبادان، اکبر ایمانی و طالب ریکانی حضور دارند که این فصل بیشتر از همه بازیکنان لیگ، از پشت محوطه جریمه گل زدند. دو بازیکنی که در سال‌های قبل هم هنرنمایی‌شان در به ثمر رساندن شوت‌های راه دور را نشان داده بودند و در کارنامه فوتبالی‌شان چند سوپرگل دیده می‌شود. هر دو بازیکن هم در این فصل به ذوب‌آهنی از راه دور گل زدند که بعد از سپیدرود، بیشتر از همه تیم‌های لیگ از پشت محوطه جریمه گل خورده است. علاوه بر نفت آبادان به نظر می‌رسد دستور شوت‌زنی در رختکن تراکتورسازی هم صادر شده است. تیمی که پر است از بازیکنان‌های توانا در شوت‌زنی؛ مسعود شجاعی، اسماعیلی‌فر، استوکس، لی‌اروین، مهدی‌پور. تراکتور این فصل به هر سه دروازه‌بانی که در مهار شوت ضعف داشتند از پشت محوطه جریمه گل زد. به ترتیب تیم‌های سپیدرود، ذوب‌آهن و استقلال‌خوزستان بیشتر از بقیه تیم‌ها از پشت محوطه جریمه گل خوردند. هر کدام از این تیم‌ها یک گل از راه دور هم این فصل از تراکتورسازی دریافت کردند تا تراکتوری‌ها بهترین بهره را از این ضعف حریفان برده باشند.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد

کمیته انضباطی تراکتور را نقره داغ کرد.

طرفداری | کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم های تراکتور و ذوب آهن اصفهان صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به شرح زیر صادر کرد:

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود