Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: یک فروشگاه تزئینات خودرو در خیابان سردار جنگل در اولین ساعات بامداد امروز و به هنگام تعطیلی آن آتش گرفت و خسارات زیادی ببار آمد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رهگذران شب گذشته با دیدن خروج دود از میان درکرکره ای یک فروشگاه لوازم اسپرتی خودرو بلافاصله موضوع را به سامانه 125 اطلاع دادند که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران سریعا آتش نشانان ایستگاه 94 در ساعت 02:50 دقیقه بامداد امروز روانه خیابان سردار جنگل شمالی، خیابان 5 تن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اظهار محسن فخری فرمانده آتش نشانان اعزامی، هنگامی که به محل حادثه Incident رسیدیم، دود و آتش از بین در کرکره ای و نیز هواکش یک باب مغازه لوازم تزئینات(اسپرتی) خودرو به مساحت حدودا 20 متر مربع خارج می شد.

وی با اشاره به این که آتش سوزی به هنگام تعطیلی مغازه اتفاق افتاد، اضافه کرد: همزمان با رسیدن نیروهای آتش نشانی، مالک فروشگاه نیز در محل حاضرشد که آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق و گاز و ایمن کردن کامل محل، با رعایت نکات ایمنی، در فروشگاه را باز کردند و سپس با استفاده از یک رشته لوله آبدهی خود را به کانون آتش که در انتهای مغازه بود، رساندند.

فخری ادامه داد: نیروهای عملیات پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی و همچنین انجام لکه گیری بقایای آتش و جداسازی اجناس سوخته، لوازم سالم خودرو را به بیرون از مغازه انتقال دادند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه با توجه به تعطیلی مغازه به کسی آسیبی نرسید ولی خسارات مالی زیادی بر جای ماند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عکس/ این مرد راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات بود! تجاوز به دختر 11 ساله در خانه مجردی پسر جوان+ عکس روسری را از سرم برداشتم و حرکات ناشایستی انجام دادم / نمی دانم چه کسی فیلمبرداری کرد 3مقصر اصلی مرگ دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات مشخص شد+ عکس حال شهرام ناظری وخیم است/ او در بیمارستان بستری شد مازیار می دانست شوهر دارم و فقط به فکر لکه دار کردن آبرویم بود نقشه پلید 2 زن برای مسافر مرد یک هتل معروف تهران / در هتل چه گذشت؟ انتشار اولین تصاویر از 2 پلیس که در بامداد امروز کرمان شهید شدند ! فیلم کتک زدن وحشیانه مامور پلیس توسط راننده پراید / وزیر کشور دستور پیگیری داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف هولناک مخترع جوان برای قتل بازرگان بیرجندی + عکس مرگ تلخ پدر و دختر دانشجویش در اتوبوس مرگ علوم تحقیقات / نام راننده اتوبوس هم اعلام شد ناگفته های خانواده دانشجویان کشته شده در اتوبوس مرگ علوم تحقیقات / در پزشکی قانونی چه گذشت؟ + عکس راز زنبیل زرد این زن خوش چهره چه بود؟ / ستار شوهرم همیشه دوست داشت در خانه تنها باشد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents حادثه Incident اخبار حوادث جنگل خودرو فروشگاه آتش در خیابان عکس تحقیقات دانشجویان اتوبوس تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد دختر فیلم حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر

دریافت 58 MB

آدینه حسین عمویی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی ملی بوده است، افزود: در حال حاضر ۱۰۰ فروشگاه در شهرستان نوشهر در این زمینه فعال هستند.

وی با اشاره به اجرای سه ماهه طرح فجرانه گفت: طرح جدیدی به نام یسنا نیز مربوط به مادران دارای فرزندان شیرخوار است.

کد خبر 6096283

دیگر خبرها

  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار
  • اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در ۱۰۰ فروشگاه نوشهر
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های