Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:51:01 GMT

مرز چنگوله بین ایران و عراق به زودی باز می شود

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۸۷۴۹

مرز چنگوله بین ایران و عراق به زودی باز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی امروز در حاشیه بازدید از موسسه خیریه امدادگران امید عاشورا گفت: با رایزنی های انجام گرفته مقرر شد که گذر مرزی چنگوله به زودی از طرف عراق باز شود.

وی ادامه داد: باز شدن این گذر مرزی در راستای توافقات فی مابین دو استانداری ایلام و واسط عراق انجام می پذیرد و این مهم از آنجا حائز اهمیت است که باعث بازگشایی بازارچه های دو طرف مرز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر بازگشایی مرز چیلات تاکید کرد و تصریح کرد: بازگشایی این مرز و ایجاد بازارچه چیلات که از مصوبه های دولت نیز هست برای ما بسیار بااهمیت است و کماکان تلاش ها برای بازگشایی این معبر مرزی ادامه دارد. 

استاندار ایلام در ادامه از یک توافق خوب دیگر خبر داد وافزود: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان با دولت توافق کردیم مسیرهای منتهی به کربلا تا خود نجف بزرگراه بشوند. 

وی ادامه داد: امروز اربعین به فرصتی تاریخی برای ایجاد و تکمیل زیرساخت های استان مبدل شده است و بایست قدردان این نعمت بزرگ بود.

کد خبر 4497224

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط اسرائیل را محکوم کرد
  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است