Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی استان صلاح الدین حاکیست، عملیات نیرو‌های بسیج مردمی علیه هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در مناطق «الصینیه، شرق دریاچه الثرثار، الشرقاط، بیجی، بلد و شرق تکریت» ادامه دارد.

به گزارش میزان، آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی استان صلاح الدین حاکیست، عملیات نیرو‌های بسیج مردمی علیه هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش در مناطق «الصینیه، شرق دریاچه الثرثار، الشرقاط، بیجی، بلد و شرق تکریت» ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حومه غربی شهر سامراء خبر می‌رسد، نیرو‌های تیپ ۳۱۳ بسیج مردمی عراق پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیات گسترده و وسیعی را در مناطق «الفرحاتیه، زوره السعلوه و العنک» علیه هسته‌های خاموش داعش آغاز کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، هدف از انجام عملیات نیرو‌های بسیج مردمی در حومه غربی شهر سامراء، شناسایی عناصر مخفی، انهدام مقر‌ها و انبار‌های سلاح گروه تروریستی داعش است.

نیرو‌های بسیج مردمی درصدد هستند با تامین امنیت حومه غربی شهر سامراء از نفوذ عناصر مخفی داعش به شهر سامراء جلوگیری کنند؛ در حال حاضر، بخش‌های بیابانی حومه غربی شهر سامراء (جزیره سامراء) به هسته‌های خاموش داعش آلوده است.

به گزارش میزان، شهر سامراء در مرکز استان صلاح الدین واقع شده و جاده اصلی بغداد - نینوا - دهوک - مرز ترکیه از حومه این شهر می‌گذرد و همین مسئله اهمیتش را چند برابر کرده است.

از حومه ارتفاعات حمرین در شرق استان صلاح الدین خبر می‌رسد، نیرو‌های تیپ ۸ و ۸۰ بسیج مردمی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند چند تن از ساکنان محلی را که توسط عناصر مخفی داعش به گروگان گرفته شده بودند را آزاد کنند.

به گفته منابع میدانی، تعدادی از تروریست‌های داعش در جریان درگیری‌ها توسط نیرو‌های بسیج مردمی کشته و زخمی شدند؛ سایر تروریست‌ها پس از متحمل شدند ضربات سنگین به سمت ارتفاعات حمرین متواری شدند.

به گزارش میزان، خبر‌ها از جنوب غرب استان کرکوک حاکیست، نیرو‌های تیپ ۲۲ بسیج مردمی، عملیات گسترده‌ای را در منطقه «الرشاد» برای کشف عناصر مخفی گروه تروریستی داعش آغاز کردند.

نیرو‌های بسیج مردمی در این محور در تلاش هستند تا انبار‌های سلاح، مقر‌ها و تونل‌های هسته‌های خاموش داعش را هم شناسایی کنند؛ نیرو‌های یگان‌های مهندسی برای خنثی کردن تله‌های انفجاری وارد عمل شده اند.

منطقه راهبردی «الرشاد» از جنوب و جنوب غرب به رشته کوه‌های حمرین، از شرق به منطقه راهبردی داقوق، از شمال غرب به منطقه الریاض و الحویجه و از شمال به شهر کرکوک متصل می‌شود؛ در حال حاضر، بخش‌هایی از مناطق مرکزی، غربی و شمال غربی استان کرکوک به تروریست‌های مخفی داعش آلوده هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرکوک کاظمین عراق تکریت داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین

نیروهای امنیتی فیلیپین امروز- سه‌شنبه - از نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های محلی همچنین گزارش دادند در جریان عملیات امنیتی علیه جنگجویان گروه «بانگسامورو» متحد با داعش در جزیره «میندانائو»، هفت سرباز زخمی شدند.

رسانه‌های فیلیپین از کشف و ضبط مقادیر زیادی سلاح و مهمات در این عملیات خبر دادند.

به نقل از آناتولی، گروه «بانگسامورو» پس از دیگر سازمان‌های تروریستی مانند «ابوسیاف» و «مائوت» با داعش بیعت کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت