Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدصادق بصیری روز پنجشنبه در نشست با مسئولان، ورزشکاران و عوامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه تشکیل کارگروه حمایت از صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر پیگیری می شود افزود: استانداری کرمان از هیچ گونه تلاش و پشتیبانی در این زمینه فروگذار نخواهد کرد.
وی اظهار داشت: توسعه ورزش در هر جامعه ای، نشاط، شادابی اجتماعی و سلامت جسمانی مردم را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تصریح کرد: این استان با مشکلات و آسیب های اجتماعی متعددی روبرو است و اگر بتوانیم ورزش را به کالبد جامعه تزریق کنیم بسیاری از آسیب های اجتماعی رفع می شود.
وی ادامه داد: تشکیل این کارگروه به صورت مکتوب با باشگاه مس کرمان انجام خواهد شد و به صورت عملیاتی پیگیری می شود.
بصیری گفت: در این کارگروه از تمامی نیروها که به صورت حقیقی و حقوقی در موفقیت باشگاه مس و صعود این تیم فوتبال اصرار دارند، استفاده خواهد شد.
رئیس هیات مدیره باشگاه مس نیز با ارائه گزارشی از عملکرد تیم های باشگاه مس بخصوص تیم فوتبال در فصل اخیر رقابت‌ های خود، در رابطه با اعتبارات باشگاه مس مسائلی را مطرح کرد.
عیسی ابراهیمی ضمن تقدیر از حمایت همه جانبه مقامات شرکت مس، از لزوم توجه بیشتر به تامین اعتبارات باشگاه مس به عنوان یکی از متولیان ورزش کرمان از سوی نهادهای این استان تاکید کرد.
همچنین در ادامه این نشست عوامل و مدیران تیم‌های مختلف باشگاه مس به ارائه دیدگاه‌ های خود در ارتباط با حمایت بیشتر از تیم‌های خود پرداختند و افزودند، مقامات سیاسی استان می‌ توانند با ارتباط با فدراسیون رشته ‌های ورزشی، زمینه را برای اتفاقات بزرگ در تیم‌ های آنان رقم بزنند.
عوامل تیم ‌های باشگاه مس بر لزوم تقویت تیم خارج از زمین باشگاه مس در مورد حمایت قرار گرفتن از نهادهای مهمی شبیه استانداری کرمان تاکید کردند.
سرپرست باشگاه مس کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه این باشگاه نگین ورزشی شرکت مس است گفت: کار این تیم مدیریت تیم‌ های ورزشی کشور و بسیار دشوار است زیرا باشگاه مس با مدیریت 16 تیم حرفه‌ ای در رشته‌ های ورزشی مختلف فعالیت بسیار سنگین و سختی پیش رو دارد.
محمد کهندل افزود: با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران و نهادهای مهمی چون استانداری کرمان، امیدواریم تمامی تیم های باشگاه مس با کسب موفقیت موجب افتخار استان کرمان شوند.
این نشست با حضور اعضای باشگاه مس کرمان از جمله اعضای هیات مدیره، سرپرست باشگاه، معاون فنی، نمایندگان تیم هندبال، کاراته، دوچرخه سواری، سرمربی مس، کاپیتان، مدیر این تیم فوتبال، سرمربی تیم فوتبال مس نوین، سرمربی تیم بسکتبال، سرپرست تیم تکواندو و تیراندازی با کمان، هواداران، مدیر رسانه ای باشگاه، مدیر روابط عمومی باشگاه، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیرکل حوزه استاندار در محل استانداری کرمان برگزار شد.
همچنین در این نشست، بزرگان و عوامل مدیریتی و ورزشی باشگاه مس کرمان در دیدار با مقامات ارشد استانداری، به نوعی ارتباط جدی و 2 سویه با این نهاد را به صورت عملی آغاز کردند.
در پایان این جلسه به رسم یادبود پیراهن باشگاه مس از سوی عوامل این باشگاه به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اهدا شد.
3029/7420
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تکواندو جامعه لیگ برتر مدیر روابط عمومی مس کرمان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس دانشگاه زابل برگزار شد،با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

رضا شریفی افزود: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است و امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این زمینه می‌تواند به امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد ومحروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.
رضا شریفی  تصریح کرد: اگر می‌خواهیم سیستان و بلوچستان را با هزینه کمتری مدیریت کنیم باید یک شورای مشورتی پیشکسوتان و ریش سفیدان و یک شورای مشورتی از جوانان، نوجوانان و نخبگان منتخب شناسایی شده این رویداد تشکیل دهیم.
این مسئول خاطر نشان کرد: سال گذشته در سیستان و بلوچستان اتفاقات خوبی رقم خورد و تیم مدیریتی استان توانست به میزان چند برابر اعتبارات سالانه اعتبار جذب کند و طرحهای بزرگی در استان شروع شد و قرار است امسال به بهره‌برداری برسد که شاهد شکوفایی استان باشیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما به اندازه کافی در استان از تعصبات قومی و مذهبی هزینه داده‌ایم و باید حل شود و ما هنرمندان و بزرگانی داریم که تاریخ ساز شده‌اند.
شریفی با بیان اینکه یک طرح تمام شده بهتر از ۱۰ طرح نیمه تمام است، تاکید کرد: مسئولان و نمایندگان مردم باید اولویت‌های سیستان و بلوچستان را شناسایی کرده و همه ما متمرکز شویم و آن را به نتیجه برسانیم و عقب ماندگی‌ها را باید جبران کنیم.

دیگر خبرها

  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند