Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سعید زارع ظهر امروز در نشست خبری از تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آستانه نهمین سالگرد حماسه ماندگار ۹ دی  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تمامی برنامه‌ها با رویکرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اجرا شده است.
دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان این مطلب که شعار حماسه ۹ دی امسال «۴۰ سال ولایت‌مداری، بصیرت و استقامت، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» است ابراز داشت: ۵۰۰ برنامه در حوزه‌های تبلیغی و تبیینی حماسه ۹ دی شامل برگزاری نمایشگاه، نشست‌های بصیرتی، مسابقات کتابخوانی از کتاب‌های دارای موضوع حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸ از جمله کتاب «۲۲ گناه نابخشودنی سران فتنه»، پرده‌نگاری چند رسانه‌ای و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌ها اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارع افزود: مراسم ۹ دی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ صبح روز یکشنبه، ۹ دی‌ماه با حضور آیت‌الله دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به نقش رسانه‌ها در خصوص اطلاع رسانی برنامه و تبیین دستاورد‌های انقلاب خاطرنشان کرد: رسانه‌ها خط مقدم بصیرت افزایی بوده و باید در زمینه پاسخگویی به شبهات با استفاده از نظرات افراد آگاه به تولید محتوا بپردازند.

وی با اشاره به سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان یزد گفت: ۱۲ دی‌ماه سالروز سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۹۶ به استان یزد است که مردم یزد با حضور بی نظیر خود در میدان امیرچخماق، ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند بنابراین باید در سالروز این سفر تاریخی ابعاد شخصیتی حضرت امام خامنه‌ای ومدیریت منحصر به فرد معظم له در بحران‌های متعدد کشور تبیین شود.

دبیراجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تدارک بیش از ۸ هزار برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توسط کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر استان خبر داد و اظهار داشت در تلاشیم این برنامه‌ها بدون توجه به گرایشات سیاسی توسط آحاد مردم و مسئولان اجرا شود.

زارع در ادامه تاکید کرد: مردم در کوران حوادث پای نظام و انقلاب ایستادندو حال باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب موجی از خدمتگزاری به این مردم وفادار به راه بیفتد و ما تنها به دنبال برگزاری جشن نیستیم بلکه باید شیرینی چهل سالگی انقلاب را به مردم بچشانیم. انتهای پیام/ د

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند