Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: شهدا برای به تحقق بخشیدن آرمان‌ها و اشعار جمهوری اسلامی در مسیر حق قرار گرفتند.   به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در سی و دومین سالگرد شهادت شهید سرافراز مهدی فرودی که در سالن مهندس مشکی مشهد برکزار شد با اشاره به مقام والای شهید مهدی فرودی گفت: چه کسی حاضر است جان خود را برای دیگران بدهد و سختی و مشقت را بر خانواده خود تحمیل کند؛ در ذیل این رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها آرمان‌های نظام بیان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه شهدا برای به تحقق پیوستن اشعار نظام در مسیر حق قرار گرفتند تصریح کرد:استقلال یعنی هویت یک مردم و امت؛ ما باید هویت سیاسی داشته باشیم تا برای رسیدن به جامعه اسلامی مقدمه چینی کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت:کدام حکومت و نظام است که در این جهان مستقل باشد و مستقل عمل کند؟ آیا مستقل‌تر از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این دنیا وجود دارد؟ ما به لطف پروردگار و به برکت خون شهدا در همه زمینه‌ها مستقل هستیم.

سردار نظری با اشاره به دستاورد‌های نظام در حوزه دفاعی افزود:ما امروز در جهان به برکت خون شهیدان عزیزمان از آنچنان اقتداری برخوردار هستیم که این موضوع به کشور‌های اسلامی همسایه نیز سرایت کرده است.

وی با اشاره به استقلال امنیتی ایران در منطقه تصریح کرد:علی رغم همه توطئه‌ها و نیرنگ‌ها و هجمه‌های دشمنان و بدخواهان نظام، امنیت منطقه در اتصال امنیت این کشور است و این‌ها گوشه‌ای از دستاورد‌های شهداست. شهید دادیم تا اقتدار کنونی را به دست آوردیم فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه باید در حوزه اقتصادی هم به استقلال برسیم گفت: ما باید استقلال اقتصادی را هم به دست آوریم؛ هیچ استقلالی در هیچ بازه زمانی به راحتی به دست نیامده و استقلال کنونی کشور نتیجه‌ی رنج‌ها و سختی‌ها و خون‌های ریخته شده در ۸ سال دفاع مقدس است.

سردار نظری افزود: مگر می‌شود در حوزه اقتصادی بدون سختی و تحمل به استقلال برسیم؟ باید مشکلات و سختی‌ها را تحمل کرده و اهداف دشمنان را بشناسیم و آن‌ها را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه ملت عزیز ایران از آزادی کامل برخوردارند و می‌توانند به راحتی حرف‌های خود را بیان کنند تصریح کرد: گاهی اوقات افرادی در جامعه هیاهو به راه می‌اندازند و قصد تخریب نظام را دارند؛ نظام مقتدر با آن‌ها برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد تا عده‌ای کشور را اسیر جنگ روانی خود کنند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: کسانی که با هیاهو و جنجال نظام را هدف گرفته اند دشمنان شهدا هستند و در مقابل آن‌ها ایستاده اند و در سفره استکبار تغذیه می‌شوند.
سردار نظری با اشاره به اینکه در کجای جهان سراغ دارید که مردم اینگونه در سرنوشت خود تاثیر گذارند و خود آن را رقم می‌زنند افزود: حاکمیت بر نظام ما جمهوریت در حد اعلا است؛ اصل حرکت ما در این انقلاب ادامه داشته و دارد و به برکت خون شهدا امت اسلامی را بازسازی خواهیم کرد. دشمن نمی‌خواهد ملت ایران استقلال داشته باشد وی با بیان اینکه استکبار و در راس آن‌ها آمریکا منتظر فرصت هستند تا به نظام ضربه بزنند تصریح کرد: نمونه‌ی گویای این اتفاق فتنه سال ۸۸ است؛ دشمن نمی‌تواند ببیند که مردم و ملت شریف ایران بر سرنوشت خود تاثیر گذارند و مدام به دنبال ایجاد تنش و تشنج در جامعه است.   انتهای پیام//ج.ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فتنه سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام خلیج فارس همیشه ماندگار است

نقشه نگار پیشکسوت و پژوهشگر ایرانی با بیان اینکه عناوین جغرافیایی را نمی‌توان با سیاست تغییر داد، گفت: نام خلیج فارس تا همیشه ماندگار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، محمدرضا سحاب امروز در نشست علمی خلیج فارس که به مناسبت روز ملی خلیج فارس با حضور جمعی از پژوهشگران در کیش برگزار شد، اظهار داشت: قدمت نقشه‌های موجود از خلیج فارس در اسناد تاریخی به بیش از پنج هزار پیش باز‌می‌گردد.

وی بیان داشت: ما بیش از 25 هزار نقشه تاریخی و معاصر جهان را به زبان‌های مختلف از کتابخانه‌های سراسر جهان جمع‌آوری کردیم که تقریباً در تمام آنها نام خلیج فارس به‌درستی درج شده است.

نقشه‌نگار پیشکسوت وپژوهشگر ایرانی با بیان اینکه عناوین جغرافیایی را نمی‌توان با سیاست تغییر داد، گفت: نام خلیج فارس تا همیشه ماندگار است و این توطئه‌های استعمار است که با هدف گرفتن وحدت مردم، سعی در تغییر این نام دارد که به طور یقین هیچ‌گاه موفق نخواهد بود.

نگاهی به تاریخچه و اسناد قدیمی خلیج فارس

سیدعلیرضا فاطمیان‌پور نیز در این مراسم با تقدیر از محمدرضا سحاب و پیروز مجتهدزاده پژوهشگران کشور، گفت: حوزه فرهنگی این سازمان در سه بخش تقویت هویت ملی، مذهبی و محلی برنامه ریزی و فعالیت می‌کند و این مراسم با هدف تقویت هویت ملی برنامه ریزی و برگزار شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: دانش آموزان، مرزبانان آینده ایران اسلامی هستند و حضور آنان در کنار بزرگان علمی کشور، اقدامی هدفمند برای آشنایی نسل جدید با تلاش و پژوهش‌های انجام شده در حوزه خلیج فارس و اهمیت جهانی خلیج فارس است.

یادآور می‌شود، دهم اردیبهشت سالروز بیرون راندن و اخراج استکبار جهانی به سرکردگی پرتغالی‌ها از جزایر دریای پارس توسط سرداران ایرانی است که به عنوان روز ملی خلیج فارس نام‌گذاری شده و در همین راستا برای حقانیت این نام مقدس و حساس برای ایرانیان برنامه‌‌های متنوعی در استان هرمزگان و جزایر آن از کیش و قشم به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • وزیر کار: جامعه کار و تولید مخاطب اصلی شعار سال
  • ضرورت قدم‌برداشتن در مسیر تولید برای تحقق شعار سال
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی