Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: بر اثر آتش سوزی کپسول گاز در شهرک دانش قزوین یک شهروند مصدوم شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، مجتبی منتظری پنجشنبه در خصوص این حادثه افزود: آتش سوزی کپسول گاز مایع در یک کانکس در شهرک دانش موجب مصدومیت یک شهروند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در پی تماس با سامانه 125 ماموران آتش نشانی بلافاصله راهی محل حادثه شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: این حادثه در پی غلتی نامعلوم بوقوع پیوسته و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
وی در ادامه از شهروندان خواست موارد ایمنی مربوط به کپسول های گاز را رعایت کنند تا از وقوع حوادث جلوگیری شود.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه آتش سوزي كپسول گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه