Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

راننده هنجار شکن ضارب مامور پلیس راهور، ضمن ابراز پشیمانی، از مردم و پلیس راهور عذرخواهی کرد، با این حال پلیس اشد مجازات را برای این فرد خواستار شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اخیراً فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در یکی از شهرهای اطراف تهران مامور پلیس راهور به راننده متخلفی که در مکان نامناسب و خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی پارک کرده بود دستور حرکت می دهد اما راننده خاطی مامور را مورد ضرب و شتم خود قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گفتگوی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با این راننده خاطی، وی در توجیه این کار زشت و غیر اخلاقی خود مدعی شد که بیماری عصبی­ او باعث ­این حرکت هنجارشکن شده است­.

در مقابل این اظهارات ، پلیس اعلام کرده است که این شخص در آن شب در حالت غیرعادی­ رانندگی می کرده است.

همچنین مامور مضروب پلیس راهور نیزگفت: در شب حادثه ، این شخص با خودروی پرایدش در مکانی توقف کرده بود که باعث راهبندان ماشین ها شده­ بود،­من بدون در نظر گرفتن جریمه فقط دستور حرکت را دادم اما در کمال تعجب­ راننده با حالتی غیر عادی و با توهین و ناسزا به من حمله ور شد .

در همین زمینه سردار خانچرلی فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران نیز ضمن اینکه خواستار اشد مجازات برای این قانون شکنان شد گفت : این راننده متخلف در کمترین زمان دستگیر شد و پلیس با اینگونه افراد مجرم هیچگونه سر سازش ندارد و در هر مکانی از کشور هم که باشند دستگیر می شوند.

وی گفت : پلیس راهور در صورت برخورد با هرگونه تخلفات و جرایم مشهود رانندگی با هدف فراهم نمودن امنیت و آسایش عمومی شهروندان طبق قانون با این قبیل از افراد برخورد قاطعانه خواهد کرد .

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فضای مجازی مقررات راهنمایی و رانندگی ضرب و شتم فرمانده نیروی انتظامی استان تهران قانون استان تهران پلیس راهور صدا و سیما فرمانده نیروی انتظامی مقررات راهنمایی و رانندگی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟

به گزارش خبرآنلاین ،سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

تسنیم در خبری نوشت:وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901047

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور