Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی شامگاه پنجشنبه در ویژه برنامه بزرگداشت هفتم دی ماه در مسجد غدیر اهواز افزود: دشمن قاعده را فهمیده و در خوزستان تهاجم شدیدتری را آغاز کرده است لذا باید بیشتر از همیشه هوشیار باشیم.
وی اظهار داشت: اگر کسی چشم بصیرت داشته باشد می فهمد که اکنون صحنه دفاع مقدس تکرار شده است؛ امروز امام جامعه منتظر علی هاشمی ها، باکری ها و فرجوانی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت اهواز افزود: تهاجم کنونی وسیع تر از دوران دفاع مقدس است و تنها نوع آن تغییر کرده و دشمن به روش های مختلف وارد عمل شده است.
وی جوانان امروز را رزمندگان جنگ نرم دانست و گفت: جوانان عاشق ولایت کار ارتش عراق را در دوران دفاع مقدس یکسره کردند و با رشادت های خود تاریخ ساز شدند.
حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه جوانان در نبرد با دشمن پیروز از میدان خارج می شوند، افزود: چهار سال پیش وقتی دولت با آمریکا وارد مذاکره شد بارها در خطبه ها گفتیم که روزهای سختی در پیش است.
وی اظهار داشت: نشریه آتلانتیک روزهای اخیر چهار صفحه مقاله تحلیلی نوشته و عنوان کرده است وای به روزی که مردم آمریکا همان راهی را بروند که رهبر ایران برای جهان و منطقه پیش بینی کرده بود.
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه آمریکا دیگر قدرت تفکر خود را از دست داده است، افزود: دشمن به صورت حساب شده با دخالت برخی از دشمنان داخلی قیمت ارز و سکه را بالا بردند تا به انقلاب ضربه بزنند اما تدبیر رهبر معظم انقلاب مانع شد.
وی گفت: دشمن ولایت فقیه را دیکتاتوری خوانده ولی امام خمینی (ره) در آن دوران فرمودند ولایت فقیه مخالف دیکتاتوری است و آن را به جهانیان ثابت کرد.
حجت الاسلام حاجتی افزود: اکنون از تنگه مالاکا در دریای آتلانتیک تا شرق اقیانوس هند پایگاه های نظامی آمریکا از کار افتاده و مردم آمریکا متوجه شدند که آمریکا قدرت نظامی خود را از دست داده است.
وی اظهار داشت: متاسفانه یکی از مشکلات امروز کشور ما حضور آنهایی است که امام را باور نکردند و هیچگاه با امام همراه نبودند.
امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: 70 درصد نفت جهان در مناطق شیعه نشین است و همین امر چشم طمع دشمنان را به منطقه بیشتر کرده است اما صدای تغییر در جهان به گوش می رسد.
وی با بیان اینکه 14 شبکه ماهواره ای و 30 شبکه جاسوسی مخصوص خوزستان در حال فعالیت هستند، افزود: امروز بحث وهابیت در جامعه قوی شده و باید تک تک جوانان به یک سرباز ولایی تبدیل شوند.
وی تصریح کرد: اگر دشمن توطئه ای در سر دارد باید بداند که جوانان و مردم ولایتمدار خوزستان مولا و فرمانده خود را هیچ گاه تنها نخواهند گذاشت.
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه عرب و عجم خوزستان یک روح در چنین بدن هستند، افزود: دشمن به دنبال قوم گرایی است و هرکسی به بحث قوم گرایی دامن زد در خط ولایت نیست.
وی گفت: مشکلات ایران بی شک به زودی سپری خواهند شد چرا که مغز فعال و بانشاط نیروهای مسلح ایران روز به روز در حال پیشرفت بوده و دستاوردهای نظامی ایران یکی پس از دیگری رونمایی می شوند.
حجت الاسلام حاجتی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند سال سختی را در پیش داریم اما پیروزی هایی در پیش است؛ ما نیز تا آخرین نفس در عرصه های علمی، فرهنگی و دفاعی با ولایت فقیه هستیم و مقابل دشمن و تهدیدها ایستاده ایم.
7152/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام جمعه موقت جامعه اسلامی دوران دفاع مقدس شیعه نفت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان، ۲۹ بازیکن و ۶ مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال مردان ایران در رده‌های سنی مختلف دعوت شدند.

در این راستا بازیکنان آرمین آسیایی، علی فرامرز، محمد سلطانی و مربی ایرج مهدی‌زاده به تیم ملی دانش آموزی دعوت شدند.

محمدامین ملکی، متین قهرمانی، امیرمحمد رفیعی، امیررضا سعادت ساری بی گلو، هادی غلامی، فرزین قادری، علی شیخ زاد و امیر محمد نوری نیز بازیکنانی هستند که به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند. در این رده سنی حامد حج به عنوان مربی حضور دارد.

حسین پایاب، رضا عزیزی، امیررضا عباسی، سبحان نژادی، آرین محمودی نژاد، پدرام بابایی و یاسین امری ۷ بازیکن دعوت شده به تیم ملی جوانان هستند که در این رده نیز امین علی اکبری به عنوان مربی به تیم ملی دعوت شد.

در تیم بزرگسالان نیز میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، مبین نصری، میثم صالحی، امیرحسین توخته، محمد ولیزاده، رضا رضایی، محمدرضا حضرت‌پور، بردیا سعادت، متین احمدی و محمد بربست به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

در این رده سنی عبدالرضا علیزاده، امیرملک زاده و توحید اصغری به عنوان مربیان تیم ملی حضور دارند.

جالب است بدانید از ۳۵ نفر بازیکن و مربی فوق‌الذکر ۳۳ نفر سهم مرکز آذربایجان‌غربی یعنی شهرستان ارومیه است.

استان آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های رشته والیبال کشور است بطوریکه سایت فدراسیون جهانی والیبال، شهر ارومیه را شهر عشاق والیبال نام گذاشته است.

در سال جاری تیم شهرداری ارومیه نماینده استان در لیگ برتر موفق شد عنوان سوم را کسب کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896210

دیگر خبرها

  • رئیسی: دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشک‌های‌تان «مرگ بر اسرائیل» ننویسید
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها آنهم با جوانان خودمان بردارید /ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • برهم‌خوردن معادلات دشمن در منطقه با پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی