Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال 120- صحبت‌های‌ آموزنده لبران‌ جیمز و کیلیان‌ امباپه (زیرنویس فارسی).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالرحمن شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی اخیرا مهمان کافه خبر بود و در خصوص دوران حضورش در فوتبال و اتفاقات سال‌های اخیر فدراسیون صحبت کرد.

او در بخشی از صحبت هایش در مورد علی کفاشیان گفت:«من ۶ ماه با او کار کردم و آدم سالم و پاکی بود ولی چند عیب بزرگ داشت. همه چیز را به شوخی می‌گرفت و ما مهم‌ترین مسائل را مطرح می‌کردیم و می‌خندید. من یک معاونی داشتم، آقای دکتر محدثی که کتاب نوشته و رئیس مجتمع قضایی صدر بود. تنها کسی است که درباره شرط فعل کتاب نوشته و یک روز واقعا عصبانی شد گفت ما را مسخره کرده، ما درباره مسائل حقوقی اساسی فوتبال حرف می‌زنیم و او می‌خندد. ایراد بعدی اینکه خیلی از بالادستی‌ها حرف‌شنوی داشت. یک روز برنامه آقای شفیع من در استدیو بودم و ایشان پشت خط بود، گفتم من ۵ کمیته را اسم می‌برم و می‌دانم کی گفته این افراد را انتخاب کنی که از بحث فرار کرد. بعد از ۶ ماه سر یک پرونده استعفا دادم. یک ماه هم به من زنگ می‌زد که برگرد.»

متن کامل گفت و گو را می توانید اینجا بخوانید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889000

دیگر خبرها

  • مورینیو: رونالدو برزیلی در بارسلونا عشقی تمرین می‌کرد اما گل‌های دیوانه‌کننده‌ای می‌زد! (زیرنویس فارسی)
  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • صحبت های ریو فردیناند در مورد دوران اوج رونالدو نازاریو / زیرنویس فارسی
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!