Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران که این روزها از سوی سه تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد، در حال بررسی این پیشنهادات است. تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس تیم هایی هستند که برای جذب گوچی اعلام آمادگی کرده اند.

تراکتورسازی اولین تیمی بود که چراغ جذب این بازیکن را در لیگ هجدهم روشن کرد. با توجه به نیاز مبرم سرخ پوشان فوتبال آذربایجان به مهاجم، قوچان نژاد یکی از گزینه هایی بود که آنها برای پر کردن جای خالی اروین و به دنبال به خدمت گرفتنش بودند و بعدها هم دو تیم استقلال و پرسپولیس خواهان جذب مهاجم 31 ساله هیفرنین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی تصمیم گیری برای قوچان نژاد اندکی دشوار شده است. او باید از میان سه تیم برتر فوتبال ایران یکی را انتخاب کند. البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد که او قید حضور در فوتبال ایران در مقطع فعلی را بزند.

البته پرسپولیسی ها گوی سبقت را از دو رقیب خودشان یعنی تراکتور و استقلال ربوده اند و گرایش اعضای خانواده گوچی هم به تیم قرمز پوش پایتخت است، اما محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی شخصا برای جذب قوچان نژاد وارد عمل شده است، این اتفاق می تواند یک پوئن مثبت برای تراکتورسازی به شمار برود.

اما استقلالی ها هم از این قافله عقب نماندند و شبانه روز با این مهاجم در حال مذاکره هستند تا جایی که مدیر برنامه های گوچی از نزدیک شدن این بازیکن به استقلال خبر داده است.

در نقل و انتقالات تابستانی و در جریان جذب ستاره هایی چون دژاگه، شجاعی، حاج صفی و استوکس به خاطر داریم که مالک متمول تراکتوری ها بی دردسر و بی سر و صدا وارد عمل شده و نتیجه تک تک مذاکرات نیز مثبت بود.

این موضوع در جلسه ای که بین زنوزی و قوچان نژاد برگزار می شود تا حدی قوچان نژاد را به دیار تبریز نزدیک و نزدیک تر می کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال استقلال و پرسپولیس استقلال پرسپولیس ایران فوتبال ایران خانواده پایتخت سر و صدا پایتخت تیم ملی تیم های لیگ فوتبال مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در بیست و سومین فصل از لیگ برتر، خطر سقوط به دسته اول حسابی یقه تیم‌های جنوبی را گرفته و هیچ کدام از سه تیم جنوب فوتبال کشور، وضعیت خوبی در جدول ندارند. فولاد خوزستان هم در این فصل از چنين قاعده‌ای مستثنی نیست.

ریشه بحرانی که اکنون گریبان فولاد خوزستان را گرفته، به اتفاقات ابتدای فصل جاری برمی‌گردد و اگرچه با ایجاد تغییرات مدیریتی و فنی تا حدی این باشگاه سر و شکل بهتری گرفته، اما همچنان قرمزپوشان اهوازی خطر سقوط را احساس می‌کنند و امیدوارند در 6 هفته پایانی از این بحران عبور کنند.

فولاد که چهارمین تیم پرافتخار فوتبال ایران محسوب می‌شود، روزگاری برای خود آقایی می‌کرد و جولان می‌داد. ملادن فرانچیچ و حسین فرکی سرمربیانی بودند که با فولاد توانستند به ترتیب در لیگ‌های چهارم و سیزدهم، قهرمان شوند و دو مرتبه قهرمانی لیگ برتر را برای قرمزهای خوزستان به ارمغان بیاورند.

سیدمحمد علوی، حسین کعبی، ایمان مبعلی، جلال کاملی‌مفرد، علی بداوی بختیار رحمانی، سروش رفیعی، آرش افشین و بسیاری از ستاره‌های دیگر وقت تیم ملی از دل همین تیم فولاد خوزستان به فوتبال ایران معرفی شدند.

فقط 6 بازی به پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر باقی مانده و فاصله فولاد با منطقه سقوط پنج امتیاز است و صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان هم چشم به لغزش فولاد دوخته‌اند. حالا هواداران فولاد امیدوارند که تیم محبوب‌شان از این بحران در هفته‌های آینده عبور کند که اگر این اتفاق رخ بدهد، این امید وجود دارد که فصل بعد دوباره از قهرمان سابق لیگ برتر تیمی را ببینیم که با حضور در بالای جدول هوادارانش را خوشحال می‌کند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد هم در نشست خبری اخیر خود اشاره‌هایی به برنامه‌های این باشگاه برای موفقیت در فصل آینده داشت.

در یکی دو ماه گذشته حمایت‌هایی که مسئولان کارخانه فولاد از باشگاه انجام دادند و اقداماتی که در راس مدیریت این باشگاه رخ داده، نشان از امیدواری به آینده‌ای بهتر دارد. پس می‌توان امید داشت که اگر فولادی‌ها به سلامت از بحران کنونی عبور کنند و در لیگ برتر باقی بمانند، دوباره این تیم را در شرایطی مناسب از جدول رده‌بندی تماشا کنیم.

دیگر خبرها

  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است